رسته‌ها
مراقب بیمه: بیمه های خودرو
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 2 رای
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 2 رای
مجموعه راهنمای آیین نامه ها، قوانین و بخش نامه های بیمه (مراقبت بیمه) - بیمه های خودرو

تهیه و تنظیم: معاونت نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

از پیشگفتار:
قوانین و مقررات حاکم بر صنعت بیمه حاصل سالها تجربه فعالان این صنعت است که با نظم بخشی به عملیات بیمه ای موجب حفظ سلامت بازار بیمه و تحقق اهداف و برنامه های آن می شود.
هدف اصلی قوانین و مقررات موضوع در صنعت بیمه، تنظیم بازار بیمه از رهگذر تعیین تکالیف و حقوق بیمه گران و بیمه گذاران، تسهیل فعالیت مدیران بیمه ای و در نهایت تامین منافع سهامداران و سایر ذی نفعان شرکتهای بیمه است. دسترسی آسان به قوانین و مقررات صنعت بیمه با تمام اجزاء و زوایای آن موجب می شود فعالان بازار بیمه شفافیت و شناخت لازم نسبت به قوانین و مقررات داشته باشند و با اشراف کافی نسبت به ضوابط حاکم، اقدام نمایند تا منافع ذی نفعان صنعت بیمه در نقطه مطلوب قرار گیرد. بر این اساس، معاونت نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به منظور تحقق ماموریت نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات بیمه ای، «مجموعه راهنمای آیین نامه ها، قوانین و بخش نامه های بیمه» (مراقب بیمه) را گردآوری تنظیم و در قالب کتابچه های جداگانه منتشر نموده است.
اینک در چاپ سوم مجموعه مراقب بیمه که با مساعدت ادارات کل ذی ربط و با دقت نظر کارشناسان تلخیص، عنوان یابی و دسته بندی شده، آیین نامه های مصوب شورای عالی بیمه نظرهای حقوقی و بخش نامه های مرتبط نهادهای خارج از صنعت بیمه و چک لیستهای اجرایی قوانین و مقررات بیمه به طور کامل مورد بازبینی اصلاح و تنظیم مجدد قرار گرفته و در نهایت کتاب ها در قطع پالتویی برای استفاده آسان تر تنظیم شده اند. مجموعه «مراقب بیمه» چاپ سوم شامل ۶ جلد کتاب با عناوین شرکت های بیمه، واسطه های بیمه، بیمه های خودرو، بیمه های اشخاص بیمه های اموال و بیمه های مسئولیت و زیان های پولی منتشر شده است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
229
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Kandooo
Kandooo
1403/01/27
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مراقب بیمه: بیمه های خودرو

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مراقب بیمه: بیمه های خودرو
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک