رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

واژه شناسی و تسلط بر لغت در زبان انگلیسی

واژه شناسی و تسلط بر لغت در زبان انگلیسی
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 4 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 4 رای
از مقدمه کتاب:
همانقسم که باستان شناسی در ایران علیرغم سوابق ممتد تاریخی و وجود ذخائر ذیقیمت تا این اواخر در موردش اقدامی بعمل نیامده بود، همانطور در مورد علم واژه شناسی که از لحاظ قدمت دست کم از علم باستان شناسی ندارد، متاسفانه در دایره علم و تحقیق ایران حفاری و پی کنی زیادی صورت نگرفته است. با توجه باهمیت فوق العاده این علم که لازمه هر گونه پیشروی در سطح مالی در رشته زبان است و با درک این مطلب که دانش سطحی امروزه خریدار ندارد و از مرحله علم و عمل بدور است، لذا نگارنده بر آن شد که مطالب لازم و بکار بردنی را در سهل ترین روش و صورت ممکن ارائه دهد تا قابل استفاده برای عده بیشتری گردد.
علاوه بر شرح علم واژه شناسی، طرز فرا گرفتن لغات و تسلط بر آنها نیز معرفی گشته و مورد تمرین فراوان قرار گرفته است چه این بزرگترین هدف از واژه شناسی است.
این کتاب علاوه بر اینکه میتواند بخوبی بعنوان یک کتاب درسی مورد استفاده دانشجویان سالهای مختلف قرار گیرد، بعنوان یک خود آموز برای کسانیکه دارای معلومات اولیه در زبان انگلیسی مستند نیز کاملا قابل استفاده و مفید می باشد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ملا ممدجان
ملا ممدجان
1403/01/13

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی واژه شناسی و تسلط بر لغت در زبان انگلیسی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
واژه شناسی و تسلط بر لغت در زبان انگلیسی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک