رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

آیینه: اقتصاد و مدیریت در آیینه تاریخ مکتوب ایران - جلد ۱

آیینه: اقتصاد و مدیریت در آیینه تاریخ مکتوب ایران - جلد ۱
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 2 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 2 رای
عیلام - سومریان - کلدانیان - اکدیان - بابلیان - آشور - مادها هخامنشیان - سلوکیان - اشکانیان - ساسانیان

درباره کتاب:
در پی ضرورت فراهم آوردن یک روند پیوسته از تاریخ اقتصاد و مدیریت ایران سعی شد از متون تاریخ مکتوب نگارش کنندگان متعدد، تاریخ اقتصادی - مدیریتی استخراج، و درحد ممکن با توجه به محدودیتهایی که ناشی از سیاق و ویژگیهای این مکتوبات است انسجام و انتظام داده شود و برای رعایت هماهنگی در سیاق نگارش به ویرایش در حد لازم بسنده شده و عین مطلب آورده شده و هیچ گونه تفسیر وتحلیلی برآن عنوان نشده است تا خواننده خود به استنباط و تحلیل بپردازد و تصویر به هم پیوسته ای از تاریخ اقتصادی و مدیریتی در ذهن ایجاد شود و برای مقایسه با سایر کشورها سعی شده به اختصار شرایط اقتصادی و مدیریتی و علمی آنها نیز همزمان با هر دوره تاریخی ذکر شود.
تشخیص ضرورت پیوستگی اطلاعات از تاریخ اقتصادی و سیاسی و عدم تحلیل خاصی ازاین تاریخ منجر به آن شده که هر متن تاریخی تا حد امکان جایگاه مناسب و انتظام خاص خود را بیابد تا خواننده بتواند بدون تحت تاثیر واقع شدن از تحلیلها، خود تحلیل نماید. سعی شده مطالب از کلان به خرد انتظام یابد و سیر آن از حوزه مدیریت سیاسی و فرهنگی به مدیریت اقتصادی است. با توجه به محوریت کتاب که اقتصاد و مدیریت است سعی شده با مختصرترین مطالب شرایط اجتماعی و سیاسی نیز به مخاطب انتقال داده شود و راقم سطور حول سه محور در نظام موضوعی (نظام سیاسی ،نظام فرهنگی ، نظام اقتصادی) که نظام سیاسی خود در برگیرنده نظام مدیریت و اداره کشور را شامل می شود کتاب را شکل داده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Ataman
Ataman
1403/01/11
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آیینه: اقتصاد و مدیریت در آیینه تاریخ مکتوب ایران - جلد ۱

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
آیینه: اقتصاد و مدیریت در آیینه تاریخ مکتوب ایران - جلد ۱
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک