رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
پنجاه سال دوستی
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
ب‍ه م‍ن‍اس‍ب‍ت پ‍ن‍ج‍اه‍م‍ی‍ن س‍ال ت‍اس‍ی‍س ج‍م‍ع‍ی‍ت س‍م‍ن‍ان‍ی‍ان م‍ق‍ی‍م م‍رک‍ز

جمعیت سمنانیان مقیم مرکز یکی از جمعیتهای نمونه و بسیار مفیدی است که سالها پیش در تهران تشکیل گردیده و با گذشت زمان و فراز و نشیبهای اجتماعی و سیاسی کشور چون از هر گونه اغراض و نظرات شخصی و سیاسی بر کنار بوده و نظری جز خدمت به هموطنان و همشهریان نداشته و ندارد، از حوادث زمان در امان مانده و موجودیت خود را تاکنون حفظ نموده است.
تاریخچه جمعیت مذکور از سال ۱۳۲۱ شمسی شروع میشود ولی این تاریخ را نبایستی تاریخ تشکیل جمعیت بی غرض فعلی دانست زیرا تاریخ تشکیل این جمعیت از زمانی شروع می شود که دو جمعیت متفاوت سمنانیان که یکی با مساعی اولیه آقایان دکتر سید رضی خان صحت طباطبائی و حاج یوسفعلی شهمیرزادی و دیگری بهمت مرحوم سید مظفر صدر سمنانی در تهران تشکیل شده بود در هم ادغام گردید و از نظرات سیاسی بطور کلی برکناری جست. پس در حقیقت تاریخ تشکیل جمعیت سمنانیان مقیم مرکز را همان تاریخ ادغام دو جمعیت فوق الذکر یعنی فروردین سال ۱۳۲۳ شمسی بایستی ثبت و محسوب داشت.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
melorin
melorin
1403/01/11
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پنجاه سال دوستی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
پنجاه سال دوستی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک