رسته‌ها

مروری بر سیاستهای ترکیبی رفع نابرابری

مروری بر سیاستهای ترکیبی رفع نابرابری
امتیاز دهید
5 / 3
با 1 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3
با 1 رای
بررسی تطبیقی با شرایط کشور ایران در چهارچوب ابعاد نابرابری

بخشی از پیشگفتار:
این کتابچه مشتمل بر معرفی و بررسی چارچوب سیاستهای ترکیبی رفع نابرابری است که توسط (GIZ) تدوین شده است که مترجم سعی نموده با رعایت همان چارچوب به مقایسه ای تطبیقی با شرایط کشور ایران بپردازد. چارچوب سیاستهای ترکیبی رفع نابرابری محصول مطالعات وسیع و عمیق در مورد چالشهای اصلی کشورهای مختلف دنیا در مورد نابرابری، تبعیض و بی عدالتی که با همکاری پژوهشگران برجسته و موسسات علمی تحقیقاتی معتبر تدوین و تنظیم شده است. همکاران اصلی در تهیه و تدوین این گزارش عبارتند از:
ایرنه بوچلی، مسئول تحقیقات در مرکز تحلیل طرد اجتماعی در دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن است. علایق تحقیقاتی او شامل اشکال گوناگون نابرابری، روابط آنها علل و پیامدها سیاست آموزشی و فلسفه کاربردی او قبلاً روی توسعه یک بسته سیاستی کار می کرد که سیاستهایی را با پتانسیل مقابله با فقر و نابرابری بررسی می کرد.
پدرو مندس لوریرو، مدرس دانشگاه در مرکز مطالعات آمریکای لاتین و گروه سیاست و مطالعات بین الملل در دانشگاه کمبریج، و عضو کالج فیتزویلیام، تحقیقات او بر روی پویایی نابرابریهای چند بعدی از جمله مسائل اندازه گیری تبیین و راه حلهای خط مشی متمرکز است. مطالعات توسعه، با تمرکز بر اقتصاد سیاسی استراتژی های توسعه و مطالعات آمریکای لاتین به ویژه برزیل آرژانتین و بولیوی، او یکی از اعضای اصلی از تیم دانشگاهی است که چارچوب نابرابری چند بعدی را توسعه داده اند.
ابیگل مک نایت مدیر پروژه و محقق اصلی، پژوهشگر دانشیار و مدیر مرکز تحلیل محرومیت اجتماعی در دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن علایق پژوهشی او شامل نابرابری چند بعدی تحرک ،اجتماعی رابطه بین فقر و نابرابری و ارزیابی سیاست های دولت است. او توسعه چارچوب نابرابری چند بعدی را رهبری کرد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
98
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
javadgholizadeh
javadgholizadeh
1403/01/01
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مروری بر سیاستهای ترکیبی رفع نابرابری

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مروری بر سیاستهای ترکیبی رفع نابرابری
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک