رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
راهی به کشور آفتاب
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 5 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 5 رای
از متن کتاب:
یک قرن واندی پیش در تابستان سال ۱۸۵۳ چهار کشتی نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا از کرانه چین راه ماموریتی دشوار و خطرناک در پیش گرفتند. ملوانان میدانستند که مقصدشان رشته جزیره هایی است که در نقشه به نام «ژاپن» مشخص شده است؛ لیکن نمی دانستند که هنگام ورود با چگونه سرزمینی روبرو خواهند شد و آیا زنده به میهن باز خواهند گشت یا نه. سرزمین ژاپن بیش از دویست سال به روی کشتیها و بازرگانان بیگانه بسته بود. کمتر بیگانه ای توانسته بود قدم به کرانه ژاپن نهد و جان به سلامت برد و از آنجا خبری باز آورد. ملوانان چهار کشتی آمریکایی از شکنجه هایی که ژاپنیها به زندانیان خود میدادند، داستانهای وحشت انگیز شنیده بودند جاشویان کشتی ساسکوهانا، که کشتی فرمانده ناوگان بود همچنان که سرگرم کار بودند، زیر لب غرولند می کردند.
سربازی سرسخت و کار آزموده به سربازی دیگر چنین گله می کرد: «من هیچ باکی ندارم اگر با جنگی خونین روبرو شویم. لیکن شنیده ام که ژاپنیها اسیران را در قفس آهنین محبوس می کنند، و من از حبس بیزارم.»...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ملا ممدجان
ملا ممدجان
1402/10/17
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی راهی به کشور آفتاب

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
راهی به کشور آفتاب
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک