رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
نخستین قیام
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
گرامیداشت نخستین قیام تاریخی مردم سیستان به خون‌خواهی امام حسین (ع)

سیستان! تنگه احد ایران اسلامی! جایی که گاهی اینطور تصور می شود که جدای برخی از سوء مدیریتها، استکبار دارد هم تقاص شکست کراسوس از سردار بزرگ سیستانی «سورنا» را می گیرد؛ سردار پرآوازه سپاه اشکانی و مبدع جنگهای پارتیزانی که برای اولین بار ارتش روم را درهم شکست و پای یونانیان را از ایران برید و هم تقاص حضورشان از دورترین نقطه ایران در جبهه های نبرد حق علیه باطل را و هم تقاص محبتشان به اهل بیت را که خون تازه شهید خبرنگار مدافع حرم محسن خزائی شاهد زنده و حاضر آن است.
اثر حاضر نخستین قیام خونخواهان حسینی در سیستان را در چهار کتیبه گنجانده است. در کتیبه اول بحث از منظر تاریخی تبیین شده است. کتیبه بعدی گفت و گوها و سخنرانیهایی را که توسط متخصصان و کارشناسان انجام شده با خود دارد. کتیبه سوم از ضرورت و اهمیت ثبت روز ۲۵ محرم در راستای گرامیداشت نخستین قیام مردم سیستان به خوان خواهی امام حسین در تقویم کشور خبر میدهد و کتیبه آخر قیام سیستان از چشم شاعران را به تماشا نشسته است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
badruj
badruj
1402/10/05

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نخستین قیام

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
نخستین قیام
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک