رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
زبانهای جهان
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 5 رای
نویسنده:
مترجم:
رضی هیرمندی
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 5 رای
از دیباچه مترجم:
زبانهای جهان همانگونه که فهرست مطالب و تفریط چارلز برلیتس نشان میدهد، از سه بخش به هم پیوسته تشکیل شده است. بخش نخست به شرح خانواده های زبانی جهان می پردازد. بخش دوم حدود دویست زبان دنیا را توصیف می کند و نمونه هایی از خط و ادبیات هر کدام را به دست میدهد و بخش سوم فهرستی جامع از کشورهای جهان را همراه با زبانهای رایج در هر یک از آنها و تعداد گویشوران آن زبانها در اختیار می گذارد. این کتاب برای زبان شناسان زبان دانان و علاقه مندان به زبانها و خطهای جهان سودمند است و مقصود اصلی از ترجمه آن نیز همین بوده است هر چند در کنار این انگیزه یک غرض شخصی نیز در کار بوده بدین معنا که مترجم نهانی خواسته است دستمایه ناچیز زبانی و زبان شناختی و اندک نوشه ادبی خود را در آزمونی رنج آور و لذت بخش به محک بزند.
در این اثر افزون بر اصطلاحات زبان شناسی که در شرح ویژگیهای زبانهای گوناگون به کار رفته از زبانهای متعددی یاد شده که در هیچ یک از فرهنگها، واژه نامه ها و مقالات فارسی که در دست نگارنده بوده نامی از آنها برده نشده است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1402/09/12

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زبانهای جهان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
زبانهای جهان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک