رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
گزیده نقدهای رابین وود
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 141 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 141 رای
امتیاز دهید


۵ / ۴.۲
با ۱۴۰ رای






«گزیده نقدهای رابین وود» با گردآوری و ترجمه خوب و روان وحیداله موسوی، این امکان را اکنون در اختیار ما قرار داده است، تا بار دیگر با خوانش نقدهای رابین وود، به بازبینی فیلم های مطرح در سینمای جهان روی بیاوریم.
انتخاب نقدهای رابین وود در این کتاب بر اساس تاریخ نوشته شدن آنهاست و نه براساس تاریخ ساخت فیلم ها، تا به این گونه خواننده کتاب بتواند گام به گام با سیر تحول فکری و کاری منتقد آشنا شود، با شمای کلی منتقدی که از سال های کودکی اش می گوید، از سال های تحصیل در کالج، تاثیر لیویس، تجربیات دوران جوانی، کنسرت ها، فیلم ها، تحولات فکری و بنیادین در زندگی اش، کلاس های درسش، دانشجویانش، تجربیات مختلف فیلم بینی، کاستی ها و نقایصش، نکته سنجی ها و توجه به جزییات، تاثیر فیلم ها و کتاب ها و موسیقی بر زندگی شخصی و روابطش، عملگرایی اش، دلالت های فرهنگی و سیاسی فیلم ها، نقد جامعه معاصر و شالوده سرمایه داری و پدرسالارانه آن، اتخاذ مناسب برای تحلیل و نقد فیلم ها و..
اینها و دیگر موارد ما را وا می دارد نقدهای رابین وود را بخوانیم تا با منتقدی بی نظیر، متعهد در قبال جامعه اش، محیط زیست، جنبش های دگراندیش، حقوق مدنی اقلیت ها و.. آشنا شویم.
امکانی که به ما این دید را می دهد که جهان سینما را از دریچه نقدهای منتقدی صاحب نظر بهتر ببینیم؛ دیدنی برای جست و جوی «لذت آگاهی» در سینما و قصه هایش، برای درک بهتر واقعیت ها.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/09/27

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی گزیده نقدهای رابین وود

تعداد دیدگاه‌ها:
1
گزیده نقدهای رابین وود
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک