رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

کعبه جان: نقد تحلیلی مخزن الاسرار نظامی

کعبه جان: نقد تحلیلی مخزن الاسرار نظامی
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 4 رای
نویسنده:
درباره:
نظامی گنجوی
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 4 رای
وظیفه نقد ادبی، بررسی و تحلیل آثار ادبی و کشف دقایق و نکته هایی است در متن یک اثر که خواننده عادی آنها را در نمی یابد و حتی گاهی صاحب اثر خود نیز بدانها پی نمی برد. نقد ادبی در واقع داوری درباره آثار ادبی است و نتیجه آن، شناختن و شناساندن بهتر این آثار.
کعبه جان که از دیدگاه نقد ادبی به تحلیل مخزن الاسرار نظامی پرداخته نخستین گام در راه چنین پژوهش گسترده دامن و نخستین دفتر از مجموعه ای است که به یاری خداوند با عنوان نقد ادب فارسی انتشار خواهد یافت. اگرچه هر نقدی با ضریبی از تعصب و جانبداری همراه است، اما نگارنده کوشیده است تا دلبستگی های او به "داستانسرای بزرگ گنجه" او را از حقیقت جویی و نقد راستین باز ندارد و بدون شک نقد راستین آثار بزرگان ادب (یعنی اشاره به هر جنبه استواری و زیبایی و کاستیهای احتمالی آن آثار) چیزی از عظمت نام و مقام صاحبان آثار نخواهد کاست، عظمتی که گذشت اعصار و قرون مهر تایید بر آن زده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Ataman
Ataman
1402/09/01
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کعبه جان: نقد تحلیلی مخزن الاسرار نظامی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
کعبه جان: نقد تحلیلی مخزن الاسرار نظامی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک