رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

نغمه سرایان اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام در بوشهر

نغمه سرایان اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام در بوشهر
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
گردآورنده: عبدالله لاوری فرد

مداحی و نوحه سرایی در بندر بوشهر، همراه با زندگی نامه برخی از نوحه خوانان و سرایندگان

از پیشگفتار کتاب:
بی شبک خرده فرهنگ ها در آستانه انقراض اند و گویش ها در سیری تدریجی و شاید شتابناک محو میشوند و سایه سنگین فرهنگ های مهاجر و مهاجم، آینده فرهنگ و زبان اقوام ایرانی را تهدید می کند. این صرصر دامن گستر و دردناک تنها در قلمرو ما وزیدن نگرفته است که دیگر اقالیم جهان، شاخه های ترد فرهنگی شکننده ترند و آسیب پذیرتر. پس چه باید کرد؟ آیا عرضی ملی، دردی سترگ و همتی بزرگ برای حفاظت و صیانت از این سرمایه ها و میراث عظیم فرهنگی بایسته نیست؟ پیشنهاد آن است که در کنار کتابهای رسمی که هیئت و شکل ملی دارند به تدوین و تالیف کتابهایی پرداخته شود که فرهنگ، تاریخ، جغرافیا و ادبیات آن منطقه را در سخته ترین و ساخته ترین شکل عرضه کند و این کتاب در دسترس همگان قرار گیرد؛ درست مثل کتاب جغرافیای استانی که هم اکنون خاص هر منطقه و استان کشور، تالیف شده است. ما نیز به یاری پروردگار متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و مساعدت شما مشتاقان اهل بیت تصمیم به تهیه و تنظیم کتابی نموده ایم که معرف بخشی از سرمایه و میراث عظیم فرهنگی این مرز و بوم است.
کتاب حاضر که تحت عنوان نغمه سرایان اهل بیت عصمت و طهارت نیا در بوشهر تهیه شده است. حاصل تلاش شبانه روزی دوستان ارجمندی می باشد که بدون ادعا و در کمال سادگی زندگی نامه و اشعارشان را در اختیار این حقیر قرار داده اند. از همه ی آن عزیزان به خصوص ماشاالله بحرینی و خالق تشکری که مرا در این امر مهم بسیار یاری دادند، سپاسگزام چنانچه در جمع آوری این مجموعه قصور ورزیده و کوتاهی نموده ام از همگان عذرخواهی می کنم. در ضمن تمام زندگی نامه ها و نوحه ها از زبان خود مرتبه سرایان و مورد تائید جمیع آنها قرار گرفته است. امید است که شما خواننده عزیز و تمام توجه خوانان و شاعران و آهنگسازان از این حقیر سراپا تقصیر راضی باشید. و نیز بر خود می بالم و افتخار می نمایم که توانسته ام قدمی کوچک در راه خدمتگزاری به اهل بیت علیه السلام بردارم...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شیعه زاده
شیعه زاده
1402/08/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نغمه سرایان اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام در بوشهر

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
نغمه سرایان اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام در بوشهر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک