رسته‌ها

فصلنامه ذهن پویا - شماره ۱ - پاییز ۱۴۰۲

فصلنامه ذهن پویا - شماره ۱ - پاییز ۱۴۰۲
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
سخنی با خواننده:
درود بر شما و ممنون که این مجله را برای خواندن انتخاب کرده اید. همانطور که می دانید ما در برهه ای از تاریخ قرار داریم که بمباران اطلاعات باعث شده است تا با همه نوع اخبار حقیقی و دروغ در موضوعات مختلف از ضد علم و شبه علم گرفته تا اخبار دروغی که بنگاه های لجن پراکنی حکومت های تمامیت خواه در تکاپوی خوراندنشان به روان جوامع هستند مواجه باشیم.
همانطور که میدانیم نظامهای استبدادی به دنبال دگرگون کردن اطلاعات به نفع خود هستند و از گردش آزاد اطلاعات هراسانند. یکی از مهمترین علل قبول خرافات و نداشتن تفکر مستقل هم جهل مخاطب است. غیبت تفکر انتقادی در اذهان افراد جامعه باعث میشود تا علم به گوشه ای رانده شود و به خرافه گرایی مجالی دهد تا در خدمت حکومت و بر علیه مردم جولان دهد. با تجربه نفس کشیدن در خفقان استبداد دینی روند دور شدن از خرافات نسبت به گذشته شتاب بیشتری گرفته است. اما متاسفانه محتوای علمی و آموزشی در سبد اطلاعات دریافتی افراد اگر نه هيچ که سهم بسیار اندکی دارد.
امید است که این مجله بتواند قدم کوچکی در مسیر روشنگری هموطنان عزیز و فارسی زبانان دیگر نقاط جهان بردارد. لطفا با اشتراک گذاری این فصل نامه و معرفی کانال ذهن پویا به عزیزانتان در این روشنگری سهیم شوید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
111
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فصلنامه ذهن پویا - شماره ۱ - پاییز ۱۴۰۲

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
فصلنامه ذهن پویا - شماره ۱ - پاییز ۱۴۰۲
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک