رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

اولین زنان آزاد: اشعاری از راهبه بانوهای باستان

اولین زنان آزاد: اشعاری از راهبه بانوهای باستان
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
نویسنده:
مترجم:
میترا کرد
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
از متن کتاب:
این کتاب ترجمه جدید پرمغز و شاعرانه ای است که زنان خردمند باستان را برای ما زنده میکند بگذارید آهنگهای زیبای آنها در قلب شما بدمد (جک کورتفیلد، نویسنده کتاب راهی به قلب).
خواندن آنها الزامی است برای تمام بانوان و کسانی که آنها را دوست دارند. این ترجمه شاعرانه و الهام بخش از خرد بی انتها آزادی و همزیستی را به ما یادآور میشود (راس کینگ نویسنده کتاب راهبه شفابخش و تفکر نژادی).
این تفسیر روشنفکرانه از اشعار راهبه های اولیه بودایی گر چه نمیتواند خیلی مفید واقع گردد. اما یادآور میشود که بیداری قلبی برای همه ما امکان پذیر است. ترکیب ماهرانه ای از زبان معاصر با درک مفاهیم دگرگون کننده بودا است.
یک پیشنهاد عالی این راهبه ها به هدف خود نائل شدند پس ما نیز خواهیم توانست. (جوزف گلدشتاین نویسنده کتاب آگاهی که راهنمای عملی برای بیداری است).
این کتاب از طریق آوای کمتر شنیده شده این بانوان ما را به دیدار حکیمان باستانی نائل می کند؛ و از طریق این اشعار بیداری ذهنی قدرتمندی پدید می آید که درست مثل صدای ناقوس، در زمان و مکان طنین می اندازد
این کتاب شما را در مسیرتان متوقف خواهد کرد (کیتیسارو و تانیسارا، نویسندگان کتاب گوش دادن به قلب، سفری قابل تأمل برای ایجاد پیوند بین بوداییسم و بنیان گذاران در اماگیری در آفریقای جنوبی)...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
sarpina
sarpina
1402/07/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اولین زنان آزاد: اشعاری از راهبه بانوهای باستان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
اولین زنان آزاد: اشعاری از راهبه بانوهای باستان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک