رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.
داستانهایی از جاده ابریشم
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
پیام مدير كل يونسكو:
خواننده عزیز!
این مجموعه داستانهای شگفت انگیز شما را به سفری جذاب و دلکش در میان بیست کشور و دو هزار سال تاریخ در امتداد جاده ابریشم از چین به اروپا و از میان صحراها بیابانها و کویرها واحه ها و سلسله کوه ها خواهد برد.
کاروانهایی که در طول این مسیرهای کهن و باستانی سفر میکردند از شهرهای افسانه ای نظیر کاشغر ،تورفان سمرقند، مرو، همدان، بغداد، دمشق و قسطنطنیه نه تنها ابریشم، چینی آلات و ادویه، بلکه اندیشه و افکار، فلسفه ها و ادیان و مذاهب: زرتشتی گرایی، بودیسم، یهودیت، مسیحیت و اسلام را نیز انتقال می دادند.
امروزه به برکت وسایل ارتباط جدید و پیشرفته ادیان و فرهنگهای جهانی - به وجهی که هرگز پیش از این نبود - به گفتگو مشغول شده اند مع هذا به منظور تغییر مسیر از فرهنگ منازعه و جنگ به سوی فرهنگ صلح و آرامش حقیقی، بیش از هر زمان دیگر، نیاز بیشتری به افزایش درک و گفتگو بین فرهنگهای گوناگون روایات و سنن مذهبی و روحاني جهان احساس میشود. این جانب از کمسیون ملی یونسکوی کره به دلیل پشتیبانی سخاوتمندانه از طرح حاضر که هدفش پاسخ به نیاز تفاهم بیشتر میباشد سپاسگزاری میکنم. امیدوارم این مجموعه داستانی که از گنجینۀ داستانهای آموزنده سنتی و بومی کشورهای جاده ابریشم استخراج شده است، ساعات سرگرم کننده و شادی بخش افراد بسیاری را فراهم کند. همچنین امیدوارم مجموعه حاضر بر فهم و بها دادن شما به فرهنگ موروثی متنوع غنی و روحانی تان بیافزاید فرهنگی که از سوی پیشگامانی که مدتها مدید قبل در جاده ابریشم تردد میکردند، به شما رسیده است.
فدريكو مايور
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hadi0987654321
hadi0987654321
1402/06/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی داستانهایی از جاده ابریشم

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
داستانهایی از جاده ابریشم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک