رسته‌ها
عشق صدراعظم
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 12 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 12 رای
داستان مشهور و محبوب سه تفنگدار که کتاب عشق صدر اعظم (The Red Sphinx) دنباله‌ی مستقیمی از آن است، رشادت‌های سه تن از تفنگداران پادشاه فرانسه، لویی سیزدهم را به نام‌های آتوس، پورتوس و آرامیس به تصویر می‌کشد و قسمت کوچکی از تاریخ این کشور را با مهارتی منحصر به فرد به شما نشان می‌دهد.
آتوس، پورتوس و آرامیس در ابتدای قصه با جوان دلیری به نام دارتانیان که به تازگی به عضویت تفنگداران سلطنتی درآمده، درگیر می‌شوند و قرار دوئل می‌گذارند اما قبل از اینکه دوئل را آغاز کنند چند سرباز که از گارد کاردینال ریشیلیو هستند سر می‌رسند و به بهانه غیرقانونی بودن دوئل برای این چهار نفر دردسر درست می‌کنند. در ادامه داستان سه تفنگدار و دارتانیان علیه این سربازان که دشمن مشترکشان هستند، می‌جنگند و دارتانیان با از بین بردن چند تن از این سربازان شجاعتش را اثبات می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود که این چهار تن با هم پیمان دوستی ببندند و به یکدیگر قول دهند که در همه‌ی اتفاقات سخت، یار و دوست هم باقی بمانند.
الکساندر دوما (Alexandre Dumas) که در داستان سه تفنگدار، قسمت کوچکی از تاریخ فرانسه را نیز با به کارگیری قدرت نویسندگی‌اش، به تصویر می‌کشد، اکنون قصد دارد تا در داستان عشق صدر اعظم که با عنوان ابوالهول سرخ نیز معروف است شما را به اعماق تاریخ برده و ماجرای جذاب دیگری را خلق کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
630
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
shahroozsam
shahroozsam
1402/05/12

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی عشق صدراعظم

تعداد دیدگاه‌ها:
4
فکر می‌کنم این کتاب نوشته الکساندر دوما نیست، چرا که حوادث یه خورده بی‌سروته اتفاق افتاده. احتمالا یه ایرانی برای اینکه از شهرت دوما و منصوری استفاده کنه، کتابش راحت به فروش بره و پولی به جیب بزنه کتاب رو به اسم اونها منتشر کرده.
با درود به روان پاک استاد منصوری،
و درود بر همه ی عزیزان؛
لطف کنید کتاب عشاق نامدار فرانسه و روسیه رو هم اگر دارید بگذارید.
سپاس از مهرتان.
سلام ... دوست گرامی این کتاب سه جلدی هم اخیرا آپلود شده و اگر کتابناک کتابها را تایید کند حتما روی سایت منتشر خواهدشد
عشق صدراعظم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک