رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
راما
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 7 رای
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 7 رای
کتاب راما یکی از محبوب ترین آثار نویسنده بزرگ و متفکر اهل هندوستان، کریشنا مورتی است. خواندن این کتاب به تمام کسانی که به دنبال افزایش آگاهی درونی خود هستند توصیه می شود. در کتاب راما شما در حال خواندن یک رمان هستید، ولی مفهوم کتاب و هدف آن، صحبت در مورد خودشناسی و رسیدن به سعادت در زندگی است. در این کتاب شما با انواع مسائل روانشناختی و فلسفی درگیر می شوید، مسائلی که شاید فهم آن برایتان کمی مشکل است اما مطالعه آن ها می تواند تاثیرات شگرفی بر روی زندگی شما بگذارد.
راما در این کتاب یک شخصیت است، شاهزاده ای مربوط به یکی از سرزمین های شمال کشور هند که پادشاهی نیکو دارد اما صاحب فرزند نمی شود، اما به کمک یک روحانی و انجام عبادتی مخصوص، سرانجام صاحب سه فرزند می شود که یکی از این سه فرزند راما نام دارد. در این رمان اتفاقات مختلفی برای این شخص رخ می دهد و رمان به روایت روزهای پرفراز و نشیب این شخص می پردازد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1402/02/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی راما

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
راما
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک