رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

محاسبات در زیست شناسی مولکولی و بیوتکنولوژی

محاسبات در زیست شناسی مولکولی و بیوتکنولوژی
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
زیرنظر: دکتر بهرام گلیائی

محاسبات در زیست شناسی مولکولی و بیوتکنولوژی به محققانی که از تکنیک های زیست شناسی مولکولی و بیوتکنولوژی استفاده می کنند در انتخاب نوع و روش محاسبات در کار، کمک بسیاری می کند. تحقیقات در زمینه بیوتکنولوژی و زیست شناسی مولکولی نیازمند محاسبات زیادی است و نتیجه یک آزمایش، مبنای آزمایش بعدی قرار می گیرد. انتخاب یک معادله اشتباه محاسباتی می تواند یک پروژه موفق وهفته ها کار و پژوهش را به یک طرح ضعیف و ناموفق تبدیل کند. این کتاب تمام نیازهای اساسی ریاضی و آماری را برای دانشجویان و متخصصان فراهم می کند.
این کتاب طیف وسیعی از موضوعات پایه‌ای علمی تا موضوعات پیچیده مانند شیمی اسید نوکلئیک و تکنولوژی DNA نوترکیب را پوشش می دهد. هر فصل شامل یک شرح مختصر از مفاهیم می‌باشد و تعاریف ضروری، نظریه و منطق موجود در هر نوع محاسبه را بیان می کند. کاربردهای اخیر روش‌ها و محاسبات در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی بالینی، آموزشی، صنعتی و پایه‌ای در سرتاسر متن قرار دارد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
phyco2011
phyco2011
1401/12/21

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی محاسبات در زیست شناسی مولکولی و بیوتکنولوژی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
محاسبات در زیست شناسی مولکولی و بیوتکنولوژی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک