رسته‌ها
فرهنگ بیان اندیشه ها
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 6 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 6 رای
کسانی که اندیشه‌ای در سر می‌پرورانند و می‌خواهند آن را بیان کنند، گاهی در بیان منظور خود دچار مشکلی می شوند؛ چه برای تعبیر فکر خود واژه‌ای را که می‌دانسته‌اند به خاطر نمی‌آورند یا واژه‌ای را که باید به کار برند، نمی‌دانند. در مقابل این دو مشکل اندیشه خود را چنانچه به بیان آن پایبند باشند، با کلماتی نابجا به روی کاغذ می‌آورند و در نتیجه از تاثیر آن بسیار می‌کاهند. برای رفع این مشکل این فرهنگ با عنوان «فرهنگ بیان اندیشه‌ها» فراهم آمده است. اساس این فرهنگ بر پایه رابطه کامل بین مفاهیم واژه‌ها یا تداعی معانی و ریشه کلمات که پیشوندها و پسوندها بدان‌ها افزوده می‌شود تا مفهوم تازه‌ای به کلمه ببخشد، قرار گرفته است. روش تنظیم این فرهنگ اینگونه است که واژه‌های مادر مانند یک فرهنگ معمولی به ترتیب حروف تهجی نوشته شده و واژه‌هایی که با آن رابطه دارند، اعم از اینکه مترادف آن لفظ باشند یا رابطه دیگری مانند ساخت یا انواع یا ترکیب و ... با آن دارند، در ذیل آن آمده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
702
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1401/12/13
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرهنگ بیان اندیشه ها

تعداد دیدگاه‌ها:
1
سلام. سایت چقدر بی سر و صدا شده است...!!
یادش بخیر دورانی که خر تو خر، ملا و خیلی های دیگه بودند. چقدر شور و هیجان سایت زیاد بود.
یادش بخیر، حتی در نمایشگاه کتاب هم یک دوره رسیدم خدمت دوستان و مدیران. فکر کنم دیگر از آن اتفاق های خوشایند در اینجا نمی افتاد.
....
غرض از مزاحمت و ببخشید که در اینجا پیام می گذارم.
من به ناچار در اینجا می نویسم، وگرنه میدونم جای نوشتنش و درخواستم این جا نیست. با نام کاربری قبلیم هرکاری کردم که وارد سایت بشوم، امکان نداشت، ایمیلم هم دادم ولی دوباره امکان نداشت! لطفا یکی از مدیران عزیز مشکل بنده را حل بکند.
پیشاپیش سپاسگزارم از حسن توجه شما مدیران گرامی.
فرهنگ بیان اندیشه ها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک