رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اسرار عاشورا
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 4 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 4 رای
زن‍دگ‍ان‍ی‌ و ارزی‍اب‍ی‌ ن‍ه‍ض‍ت‌ اب‍اع‍ب‍دال‍ل‍ه‌ ال‍ح‍س‍ی‍ن‌(ع‌) و اه‍م‍ی‍ت‌ م‍ج‍ال‍س‌ ع‍زاداری‌ و زن‍ده‌ ن‍گ‍ه‍داش‍ت‍ن‌ ع‍اش‍ورا

این کتاب دارای 2 بخش است:
بخش اول:
فصل اول :شخصیت شناخته شده سیدالشھداء
بخش دوم : اسرار عاشورا ،شامل : مصائب و وقایع کربلا و اھمیت حفظ عاشورا و مجالس عزاداری سیدالشھداء و داستانهایی مربوط به عنایات و فواید مجالس عزاداری
بخش دوم:
فصل اول : مظلومیت و پیروزی
بخش دوم : فصل دوم : عوامل مو ثر در حفظ عاشورا

بخشی از کتاب:
مساله عاشورا و نھضت سیدالشھداء علیه السلام، که بعنوان رمز نجات و بقاء اسلام مطرح شده است، دارای اسرار و رموزی است که از دید بسیاری از مردم پنھان است.
و تا این حقائق و اسرار مکتوم، فاش نگردد، عظمت قیام امام حسین و اھداف بلند آن، و بزرگی مصیبت آن حضرت، آنطور که باید، روشن نمی گردد.
مساله عاشورا و قیام امام حسین نه یک نزاع و درگیریمعمولی میان یک حاکم فاسد و یک رھبر فداکار و دلسوز، خیر مساله بسیار حساستر از این حرفھاست.
سیدالشھداء نه بعنوان یک شخص، بلکه بزرگترین پاسدار اسلام ناب محمدی، موقعیت حاکم بر عالم اسلام ومسلمین را به گونه ای می بیند، که اگر اقدامی عاجل، خونین و پر ھیجان، انجام نگیرد، تمامی زحمات پیامبرعظیم الشان اسلام و فداکاریھای پدرش امیرالمؤ منین و مادرش زھرای مرضیه و سبط اکبر حضرت مجتبی ویاران آن بزرگواران و در یک کلام، دین خدا، و اسلام بھ باد خواھد رفت، آری او نمودار اسلام مجسم است، حسین روح محمدی است، خروش علوی و عصمت فاطمی است، ھمراه با مظلومیت حسین، او چکیده اسلام است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
نافله
نافله
1401/06/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اسرار عاشورا

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
اسرار عاشورا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک