رسته‌ها
تله
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 5 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 5 رای
مقدمه کتاب:
از این‌که این کتاب را برای مطالعه انتخاب کردید صمیمانه سپاسگزاریم.
به شما تبریک می‌گوییم چون تصمیم گرفته‌اید تبدیل به یک ابرانسان شوید می‌دانید چرا که میدانید ظرفیت‌های ادراکی ذهن انسان بی‌نهایت است و اکنون شما مصمم شده‌اید که از بخش زیادی از این ظرفیت استفاده کنید، متفاوت باشید و متفاوت بیاندیشید شما تصمیم گرفته‌اید متفاوت باشید نه این‌که از بقیه بهتر باشید، این‌که بهترین خودتان باشید.
شاید عجیب باشد که چرا نام این کتاب را تله گذاشته‌ایم اما پس‌از خواندن آن کاملاً متوجه می‌شوید، علت نام‌گذاری عجیب این کتاب چیست؛
در بخش ابتدایی کتاب به‌طور مفصل زبان بدن را توضیح داده‌ایم که با تسلط بر آن می‌توانید با چشم‌ها و قوه‌ی ادراکتان افکار بقیه را بخوانید و پیش بینی کنید. در ادامه اصول و فنون مذاکره و گفتگو را به‌طور مفصل شرح داده‌ایم. حال که شما با زبان بدن آشنا شده‌اید باید بتوانید رفتار و واکنش مناسب با هر کنش را ارائه دهید، کنش‌های بقیه را تحلیل کنید و بهترین انتخاب و رفتار متقابل را داشته باشید. در ادامه سندرم‌های روان‌شناسی و روان‌شناختی را تک‌به‌تک بررسی کرده‌ایم. چرا که می دانیم ما همیشه با افراد سالم و کامل! روبرو نیستیم گاهاً مجبوریم رفتارمان را متناسب با رفتار شخص مقابل تغییر دهیم یا اصطلاحاً خودمان را با طبیعت وفق بدهیم. در فصل بعد تئوری‌ها و تله‌های روان‌شناسی را (مهمترین مبحث کتاب) مطالعه خواهیم کرد. شاید برای اولین‌بار باشد که این موضوع به صورت یک مجموعه کامل و جامع بررسی می‌شود اگر شما به انواع تله‌های روان‌شناسی تسلط داشته باشید نه‌تنها می‌توانید به رفتار خود تسلط کامل داشته باشید و رفتار شخص مقابل را تجزیه و تحلیل و بررسی کنید، خواهید توانست بهترین بازخوردها برداشت‌ها و رفتارهای اجرایی و واکنشی ممکن را ارائه دهید. در ادامه با نظریه‌های یادگیری آشنا می‌شویم. روش‌های یادگیری را جهت انتقال بهتر پیام، آموزش و کنترل افراد خواهیم آموخت. سپس تکنیک‌های مختلف روان‌شناسی را تک‌به‌تک بررسی می‌کنیم تکنیک‌های روان‌شناسی معکوس، سندروم استکهلم، تکنیک مخوف چراغ گاز، اثر هاله‌ای و بسیاری از تکنیک‌هایی که در لحظه به لحظه‌ی زندگی در برخورد با افراد مختلف با آن مواجه می‌شویم را بررسی خواهیم کرد. در انتها به فصل بسیار کاربردی و شگفت‌انگیز بازجویی و ضد بازجویی _با ارائه مثالهایی واقعی_ می‌رسیم. شاید اسم این فصل برایتان عجیب باشد اما ما در لحظه لحظه زندگی خویش دائم در حال بازجویی و پاسخ‌دادن به مواردی هستیم که بعضاً ناخواسته در گیرودار روزمرگی با آن مواجه می‌شویم. گاهی نقش قربانی را بازی می‌کنیم و گاهی نقش بازجو را.
مطالب این فصل به‌هیچ‌وجه سیاسی و جانبدارانه نیست. صرفاً جنبه آموزش، یادگیری و روان‌شناختی دارد مطالب این کتاب بازگوی لحظات زندگی افرادی است که خواسته یا ناخواسته درگیر قضاوت‌ها، بدگمانی‌ها، تصمیم‌ها و رفتارهای نادرست و ناسالم اطرافیان می‌شوند. امیدواریم از خواندن آن لذت ببرید در صورت رضایت در انتشار و معرفی آن به سایر علاقمندان دریغ نکنید.
محمدرضا کتویی زاده
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
156
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تله

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
PDF
3 مگابایت
تله
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک