رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

انقلاب در سیاست صنعتی: نقش دولتها فراتر از ایدئولوژی

انقلاب در سیاست صنعتی: نقش دولتها فراتر از ایدئولوژی
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 4 رای
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 4 رای
این کتاب مجموعه مقالات ارایه شده در میزگردهای علمی است که در سال ۲۰۱۲ ، توسط انجمن بین المللی اقتصاد با موضوع سیاست صنعتی در دو بخش برگزار کرد. بخش نخست، تحت عنوان اندیشه نو درباره سیاست صنعتی، در ۲۲ و ۲۳ ماه مه، به میزبانی بانک جهانی در واشنگتن دیسی برگزار شد، و بخش دوم، تحت عنوان »اندیشه نو درباره سیاست صنعتی: پیامدها برای آفریقا در سوم و چهارم ژوییه در پرتوریا در آفریقای همکاری سازمان توسعه اقتصاد دولت آفریقای جنوبی حامیان مالی آن اداره امور اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد و یونیدو
بودند. این دو میزگرد گروهی از محققان برجسته را برای بحث درباره گستره موضوع سیاست صنعتی
گردهم آورد که در نشست دوم در آفریقای جنوبی بر روی مسئله سیاست صنعتی در آفریقا تمرکزداشتند. این محققان همگی سالها مشغول مسائل توسعه و رشد بوده اند. ایده های مطرح شده در این دو میزگرد، درمباحث ما درخصوص سیاستها اهمیت اساسی دارند ودر کتاب حاضرکه صد و پنجاه و یکمین مجموعه صورتجلسات میزگردها و کنگره های جهانی انجمن بین المللی اقتصادی است، منعکس شده اند .سی مقاله ارائه شده در میزگردهای واشنگتن دیسی و پرتور یا و بیش از ۲۰ مقاله تحلیلی درباره آنها را شامل میشود. بیشتر این مقاله ها پس از اتمام میزگرد باز بینی شده اند تا نتایج بحثهای مطرح شده درمیزگرد نیز در آنها منظور شود. این میزگردها با آ گاهی از این نکته برگزار شد که سیاست صنعتی درحکم رکن اساسی اقتصاد توسعه است، اینکه کشورهایی که در امر توسعه از همه موفق تر بوده اند سیاستهای صنعتی متنوعی را آزموده اند، و نیز اینکه کشورهای مختلف میتوانند و شایسته است که از این تجارب بهره ببرند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
beheshtipour
beheshtipour
1401/02/20
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی انقلاب در سیاست صنعتی: نقش دولتها فراتر از ایدئولوژی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
انقلاب در سیاست صنعتی: نقش دولتها فراتر از ایدئولوژی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک