رسته‌ها
تمرینات مقاومتی برپایه وزن بدن
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
معتقدم که تمام تمرین کنندگان قدرت باید قبل از حرکت به سمت وزنه های آزاد و سایر سیستم های تمرینی، وزن بدن خود را به عنوان یک شکل از مقاومت بکار بگیرند و در آن ماهر شوند. تمرینات بر پایه وزن بدن یک بنیان برای موفقیت آموزش های آینده بنا می کند و عملکرد صحیح نیازمند یک ترکیب دقیق از تحرک، ثبات و کنترل حرکتی دارد. همانطور که پیشرفت می کنید و قدرت را به دست می آورید، می توانید خود را از طریق تمرینات برپایه وزن بدن تحت فشار قرار دهید تا بتوانید ماهیچه ها را به چالش بکشید و ورزشکاری خود را افزایش دهید. اما باید حرکات تمرینی را یاد بگیرید و یک نقشه راه جهت یافتن مسیر داشته باشید.

کتاب «تمرینات قدرتی برپایه وزن بدن» برای چند دسته از افراد نوشته شده است:
* مبتدیان که نیاز به آموزش اصول اولیه تمرین برپایه وزن بدن دارند. هر کسی در مورد شناهای سوئدی و اسکاتها می داند، اما همه در مورد پل زدن ها، پلانک RKC و بارفیکس خوابیده نمی دانند. این حرکات تمرینی باید از جزئی از برنامه معمول متخصصان علاقه مند به قدرت باشد.
* مردم عادی که می خواهند در شکل اندام عالی باشند، اما به ورزشگاه ها نروند. اگر این توصیف شماست، پس مطمئن باشید که همیشه می توانید در جایی که هستید، بدون هیچ مشکلی یک تمرین شگفت انگیز داشته باشید.
* تمرین کنندگان تناسب اندام که سفرهای زیادی انجام می دهند. مطمئناً دسترسی داشتن به صدها هزار دلار از تجهیزات تمرین قدرتی، زیباست؛ اما اگر شما اغلب در راه هستید، می دانید که این گزینه همیشه امکان پذیر نیست.
* همه علاقه مندان به تمریات قدرتی. صرف نظر از اینکه شما یک ورزش کننده آخر هفته ای، یک ورزشکار، یک وزنه بردار، یک سرمربی، یک مربی، یا یک درمانگر هستید یا نه، اگر خط کاری شما تناسب اندام باشد، نیازمند درک تمرینات قدرتی برپایه وزن بدن هستید. علاقه مندان به تمرینات قدرتی ممکن است دارای اهداف تناسب اندام خاصی نظیر بهبود قدرت عملکردی، افزایش توده عضله، از دست دادن چربی، و یا بهبود ساختار قامتی باشند، و تمرینات برپایه وزن بدن به هر یک از این افراد برای رسیدن به این اهداف کمک خواهد کرد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
310
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
tayebism
tayebism
1400/11/30

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تمرینات مقاومتی برپایه وزن بدن

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
تمرینات مقاومتی برپایه وزن بدن
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک