رسته‌ها
ASP.NET Core به زبان ساده
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 4 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 4 رای
این کتاب مناسب کسانیست که می خواهند با یک عملکرد سریع، پاسخی برای بازار کار باشند.
داده‌ها، در همه جا با سرعت باورنکردنی در حال رشد هستند و میلیون‌ها برنامه کاربردی از این داده‌ها استفاده می‌کنند. اما خبر خوب برای شما این است، که هنوز میلیون‌ها برنامه کاربردی، تولید نشده و مهارت شما برای این شغل بسیار موردنیاز است. متاسفانه فشار برای تولید و توسعه نرم‌افزار، بسیار بالاست و همین می‌تواند شروعی، برای حرکت دوباره باشد.
اما چطور این حرکت دوباره را شروع کنیم؟
برای این حرکت دوباره، باید به بازار کار نگاهی بیندازیم. همه چیز به سمت جدیدترین و بروزترین تکنولوژی ها در حرکت است. پس بیایید برای این حرکت دوباره، ما هم با بروزترین تکنولوژی ها شروع کنیم.
ماموریت من در زندگی، یادگیری جدیدترین تکنولوژی ها و آموزش آن به سایرین است. دوست دارم دانسته‌هایم را به اشتراک بگذارم و راه چندساله‌ام را برای دیگران آسان‌تر کنم. در این کتاب سعی شده، ایده یادگیری و تولید کدهای عالی با روشی کاملاً ساده و روان بیان شود. تمرکز این کتاب، ساخت برنامه‌ای کاربردی و تنظیم عملکرد شما در برنامه نویسی است.
موضوع این کتاب، فریم ورک ASP.NET Core و هدف این کتاب، آموزش مفاهیم اساسی برای تولید یک وب اپلیکیشن است. در این کتاب سعی شده، از جنبه‌های متفاوت، نکات و تکنیک هایی بیان، و گاهی با یک مثال، همه چیز ملموس‌تر شود. شما خیلی سریع دست به کد خواهید شد و لذت برنامه‌نویسی، با رویکردهای جدید را، حس خواهید کرد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
138
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
bytzahra
bytzahra
1400/08/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ASP.NET Core به زبان ساده

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
ASP.NET Core به زبان ساده
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک