رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

روانشناسی رشد: چگونه فرزندان خوب تربیت کنیم؟

روانشناسی رشد: چگونه فرزندان خوب تربیت کنیم؟
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
از تولد تا بیست و یک سالگی

نویسنده کتاب حاضر از متخصصین علوم تربیتی و اساتید دانشگاه است. او با زبانی ساده به بیان مطالبی مفید پیرامون تاثیرات رفتارها،‌کنش ها و واکنش ها در تربیت و رشد فرزندان از بدو تولد تا دوران بلوغ می پردازد. آن چه در این کتاب وارد شده است حاصل تجربیات، پژوهش ها و مطالعات اوست که بهره گیری از آن، منجر به پرورش فرزندانی سالم، با اخلاق، منطقی و با دیدگاهی مثبت می گردد.

گزیده ای ازکتاب:
از جمیع مسئولیت های پدر و مادر، وظیفه ای مهم تر از تربیت فرزندان خوب و شایسته نیست. به عنوان پدر و مادر، احتمالا خواهان داشتن فرزندان با هوشی هستیم؛ داشتن فرزند موفق در زمینه ورزش و با استعداد در عرصه هنر هم خالی از لطف نیست. تناسب اندام و جذابیت هم امتیازی است و با این حال، فرزند ما بدون این امتیازات هم به انسانی کهتر و کمتر تبدیل نمی شود.اما اگر فرزندانی به مفهوم واقع کلمه خوب و شایسته تربیت نکینم وضع فرق می کند. اگر نداشتن هوش و ذوق و هنر و جذابیت از انسانیت و انسان بودن فرزند ما نکاهد، تربیت غیر اخلاقی آنها از انسانیتشان کم می کند و به شخصیت آنها لطمه می زند.اما «خوب بودن» یعنی چه؟ آیا کودکی که بی چون و چرا به حرف پدر و مادرش گوش می کند بچه خوبی است؟ یا نه، به جای آن فرزند خوب کسی است که از استقلال رأی برخوردار بوده، توانایی فکر کردن دارد و به حکم وجدان و شعور خود عمل می کند. لحظه ای فکر کنید، راستی شما از خوب بودن فرزندان خود چه انتظاری دارید؟
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1400/07/04
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی روانشناسی رشد: چگونه فرزندان خوب تربیت کنیم؟

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
روانشناسی رشد: چگونه فرزندان خوب تربیت کنیم؟
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک