رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
خانه مردم و همراهان
امتیاز دهید
5 / 4
با 190 رای
نویسنده:
مترجم:
هادی جامعی
درباره:
آلبر کامو
امتیاز دهید
5 / 4
با 190 رای
✔️ با مقدمه ای از آلبر کامو/ مجموع 2 داستان در یک کتاب

لویی گی یو یکی از نویسندگان پیشرو فرانسوی زبان در اوایل قرن بیستم میلادی بوده است که آلبر کامو او رابسیار ستایش کرده و بر چاپ های یکی دو اثر آخر گیو، مقدمه ای هم نوشته است.

موضوع داستان خانه مردم درباره کارگرانی است که تصمیم می گیرند خانه ای به نام خانه مردم تشکیل دهند و مطالبات خود را از آن طریق مطرح کنند...

از متن کتاب: سرانجام پس از بدبختیهای بسیار و کلی سرو کله زدن با این و آن والدینم توانستند ساکن سه اتاق زیرشیروانی کوچکی بشوند که بیرون شهرقرار داشت .
خوشبختانه این اتاقهای زیرشیروانی پراز نورو روشنایی بودند . دو تا از آنها که تقریباً آبرومندتربود رو به باغ استاداری بودند و از پنجره هایش می شد درختهای سربه فلک کشیده را دید .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
MTOM
MTOM
1389/03/30

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خانه مردم و همراهان

تعداد دیدگاه‌ها:
1
:-)
با تشکر از دوست گرامیMTOM
لویی گی یو یکی از نویسندگان پیشرو فرانسوی زبان در اوایل قرن بیستم میلادی بوده است. آلبر کامو او را ستایش بسیار کرده و بر چاپ های آخری یکی دو اثر گیو، مقدمه ای هم نوشته است.با این همه تنها همین خانه ی مردم از او به فارسی ترجمه شده و البته یکی از مقدمه های آلبر کامو را هم عبدالله توکل ترجمه کرده و همراه یکی از داستان های کوتاهش (همراهان) در مجله ی سخن آن سال ها منتشر شده است (به روایت مقدمه ی مترجم این کتاب، هادی جامعی)
خانه مردم و همراهان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک