رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

یکصد و چهل سخن از سخنان چهارده معصوم (ع)

یکصد و چهل سخن از سخنان چهارده معصوم (ع)
امتیاز دهید
5 / 5
با 3 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 3 رای
از آنجا که مکتب پرفروغ اسلام برای احیا و درک واقعی اش باید به کتاب و قانون نامه آن یعنی قرآن و روشن کننده قرآن، حدیث و سخنان ارزنده معصومین (ع) پناه آورد. از آنجا که همواره درک و فهم صحیح قرآن بدون احادیث و روایات معصومین میسر نیست و نخواهد بود. از آنجا که جامعه نوخاسته ما نیاز به پاکسازی و بازسازی دارد و این برنامه فقط با استمداد از قرآن و حدیث و روش رهبران الهی شیعه (ع) امکان پذیر است. از آنجا که مصداق فرمایش رسول خدا (ص) همه شما مسئول یکدیگر هستید، هرکس باید در حد توان گامی در این مسیر بردارد.
مدتها بود که این نیاز را درک کرده و در پی آن بودم تا مجموعه ای از احادیث معصومین تهیه و در دسترس همگان قرار دهم ولی موفق نمی شدم تا اینکه در پگاه پانزدهمین قرن هجرت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) آغاز و در روز عید سعید فطر توانستم از هر معصوم ۱۰ حدیث مستند و اخلاقی از کتب مهم و مطمئن شیعه، گردآوری کنم و با نام ۱۴۰ سخن از ۱۴ معصوم (ع) در دسترس همگان قرار دهم. امید است این احادیث که از مفاهیم اخلاقی، سیاسی، فرهنگی و... برخوردار است، برای همه قابل درک و فهم بوده و سپس به مرحله عمل درآورده شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
نافله
نافله
1400/07/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی یکصد و چهل سخن از سخنان چهارده معصوم (ع)

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
یکصد و چهل سخن از سخنان چهارده معصوم (ع)
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک