رسته‌ها

ادبیات، بازی، بدن: در جستجوی فضای در - بین

ادبیات، بازی، بدن: در جستجوی فضای در - بین
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 3 رای
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 3 رای
توجه:
فایل این کتاب توسط خود انتشارات در فضای مجازی منتشر شده و کاملا سالم است. کسانیکه نمی توانند فایل کتاب را در نرم افزار یا اپلیکیشنی که pdf را با آن مطالعه می کنند، به درستی ببینند، لطف کنند نرم افزار خود را تغییر دهند چون فایل مخدوش نیست.


متن هایی درباره بدن، سنتهای اجرای آلترناتیو و تئاتر اجتماعی، تجربه زمانی مشترک، تجربه زیسته و زندگی روزمره و دیگر هیچ (یا: در من هم کسی هست که نگاه می کند)

این مجموعه شامل محتوایی چند رشته ای و چند رسانه ای با تمرکز بر هستی شناسی بدن، هنر تئاتر و اجراست. مطالبی که اینجا کنار هم قرار گرفته اند، ترجمه متن هایی هستند که پیش از این بعضی آنها توسط مترجمان دیگر منتشر شده یا خطوطی از آنها پیگیری و حتی اجرایی شده است. نگرش این کتاب ساده و روشن است: هنر معاصر بنا به ضرورتهای جهان معاصر و چندپارگی های مکانی - زمانی انسان معاصر که زندگی اش حول چرخه کالا و اقتصاد تعریف می شود. روشهایی برای درگیر کردن مخاطب در تجربه هنری ارائه می کند تا هنر محدود به توزیع در ساختارهای کالایی توزیعی که از پیش فرم کالا را تعریف می کنند نباشد و برای مخاطب خود چیزی یگانه یا تکین که خود او در نوعی تعامل آن را دریافت می کند، داشته باشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
157
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
elahehj
elahehj
1400/06/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ادبیات، بازی، بدن: در جستجوی فضای در - بین

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
ادبیات، بازی، بدن: در جستجوی فضای در - بین
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک