رسته‌ها
کاشت موی طبیعی
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 72 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 72 رای
کاشت موی طبیعی یکی از راه های جبران طاسی می باشد که در سال های اخیر به مدد کوشش ها و تحقیقات پزشکان دچار تحولات شگرفی شده به طوریکه در حال حاضر به سختی می توان کاشت موی طبیعی را در یک فرد تشخیص داد و نتایج این عمل جراحی سرپایی در حال حاضر به طرز شگفت انگیزی طبیعی و زیبا جلوه می کند.
مولف این کتاب دکتر علی وفایی متخصص پوست و مو از دانشگاه علوم پزشکی تهران است که علاوه بر افتخار عضویت در انجمن متخصصین پوست ایران ، در انجمن متخصصین پوست کانادا (CDA) و جامعه بین المللی جراحی ترمیم مو (ISHRS) در آمریکا هم عضو می باشد. ایشان در سمینارها و کارگاه های آموزشی مرتبط با کاشت مو در کشورهای گوناگون مانند استرالیا،کانادا،آمریکا و لهستان شرکت کرده و اطلاعات به روز در زمینه کاشت مو دارند .
مولف این کتاب در طول چند سال کار تخصصی خود در زمینه کاشت موی طبیعی به موارد زیادی از اقدامات تاسف بار نادرست و غیر علمی در این حیطه برخورد کرده که متاسفانه موجب خسارات مادی و معنوی فراوانی به بیماران شده و همین مطلب انگیزه ای برای تالیف این کتاب شد .
مجموعه حاضر حاصل تجربیات چند ساله مولف و کار بر روی صدها بیمار کاشت مو بوده و منظور اصلی از تالیف آن افزایش اطلاعات علمی متقاضیان محترم کاشت موی طبیعی است به طوریکه بتوانند با چشم باز پزشک خود را انتخاب کرده ، در دام افراد غیر پزشک (که متاسفانه به وفور در جامعه دیده می شوند) و اشخاص ناواراد و ناصالح گرفتار نشده و اسیر نتایج نادرست اقدامات درمانی این شیادان انسان نما نگردند زیرا نتایج زشت کاشت موی طبیعی در اکثر موارد غیر قابل جبران بوده و فرد مبتلا یک عمر گرفتار تبعات آن خواهد بود .


این کتاب به درخواست و با تایید نویسنده آن در سایت قرار گرفته است
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
186
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
کوهالن
کوهالن
1389/03/24

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کاشت موی طبیعی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
کاشت موی طبیعی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک