رسته‌ها

پژوهشهای مدیریت در جهان اسلام - دوره دوم - شماره ۴ - پاییز ۱۳۹۹

پژوهشهای مدیریت در جهان اسلام - دوره دوم - شماره ۴ - پاییز ۱۳۹۹
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
راهنمای تدوین مقالات جهت ارسال به فصلنامه علمی پژوهش های مدیریت در جهان اسلام

پژوهشگر گرامی برای جلوگیری از تأخیر در داوری و انتشار به موقع مقاله لطفاً به نکات زیر توجه فرمایید
۱ . مقاله ارسال شده نباید قبلاً در هیچ نشریه داخلی یا خارجی و یا مجموعه مقالات خارجی چاپ شده باشد. هیئت تحریریه انتظار دارد نویسندگان محترم تا هنگامی که جواب پذیرش از نشریه نرسیده است، مقاله خود را به نشریه دیگری برای چاپ ارسال نکنند.
۲ . مقالات فارسی با قلم بی زر فونت شماره ۱۳ و مقالات انگلیسی با قلم Times New Roman فونت شماره ۱۲با نرم‌افزار word تهیه شود. مقالات در سایز استاندارد A۴ با حاشیه از بالا ۶ و پایین ۵/۶ و راست ۵/۴ و چپ ۵/۴ سانتی‌متر تایپ گردد و نهایتاً فواصل بین خطوط به صورت Singl باشد.
۳ . برای مقالات فارسی، عنوان مقاله با در نظر گرفتن فواصل بین کلمات نباید از ۶۰ حرف تجاوز کند و با قلم نازنین سیاه ۱۶ تایپ گردد.
۴ . نقل قول‌ها: نقل به مضمون و مطالب استنتاج شده از منابع و مآخذ، با حروف نازک و استفاده از نشانه‌گذاری‌های مرسوم، مشخص گردد و نام صاحبان آثار، تاریخ، و شماره صفحات منابع، بلافاصله در میان پرانتز نوشته شود.
۵ . مقالات برگرفته از رساله پایان‌نامه دانشجویان با نام استاد راهنما، مشاوران و دانشجو به صورت توأمان و با مسئولیت استاد راهنما منتشر می‌شود.
۶ . چنانچه هزینه های تحقیق یا تهیه مقاله از سوی مؤسسه‌ای تأمین مالی شده باشد، باید نام مؤسسه در صفحه اول درج شود.
۷ . مجله حق رد یا قبول و نیز ویراستاری مقالات را برای خود محفوظ می‌دارد و مقالات مسترد نمی‌گردد. اصل مقالات رد یا انصراف داده شده پس از سه ماه از مجموعه آرشیو مجله خارج خواهد شد و مجله هیچ مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.
۸ . جهت خدمت هرچه بهتر و بیشتر به محققین و پژوهشگران عزیز در صورت نو و جدیدبودن موضوع، استخراج مقالات از پایان نامه این دسته از عزیزان به صورت کاملاً رایگان انجام می گردد و در این رابطه هیچ هزینه ای از محقق و پژوهشگر اخذ نمی گردد.
۹. برای ارسال مقاله یا پایان نامه خویش لازم است نویسنده یا نویسندگان محترم مقاله خویش را به آدرس ایمیل [email protected] ارسال نمایند تا پس از موافقت سردبیر و ارجاع به داوری، در صورت پذیرش در فصلنامه مذکور چاپ گردد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
74
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
ghanonyar021
ghanonyar021
1400/03/26
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پژوهشهای مدیریت در جهان اسلام - دوره دوم - شماره ۴ - پاییز ۱۳۹۹

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
پژوهشهای مدیریت در جهان اسلام - دوره دوم - شماره ۴ - پاییز ۱۳۹۹
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک