رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ماخذشناسی رجال شیعه
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 6 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 6 رای
مأخذشناسى رجال شيعه اثر رسول طلائيان، كتابى است كه به معرفى و شناسايى تأليفات رجالى شيعه، به ترتيب تاريخى و بر اساس تاريخ وفات مؤلفان آن‌ها پرداخته است. از آنجا كه علم رجال، بحث از راويان اخبار و شناخت شخصيت و احوال ايشان را برعهده دارد، لذا ارتباط ناگسستنى با تاريخ داشته و اين ارتباط، موجب مى‌شود كه پژوهشگران اين علم، دائماً با منابع قديمى و تحليل‌گران اين منابع، باشند؛ به همين انگيزه، اثر حاضر فراهم آمده تا به معرفى توصيفى- تحليلى تأليفات رجالى از دوره پيدايى اين علم تا زمان حاضر بپردازد.
اين مأخذشناسى، بر اساس تاريخ وفات مؤلفان است و تأليف‌ها و آثار باقى‌مانده از هر قرن، به‌صورت جداگانه و هر يك در فصلى مستقل، ارائه شده است؛ البته قرون اول و دوم هجرى در بخش اول و قرون چهاردهم و معاصرين در بخش آخر آمده است. در معرفى توصيفى هر اثر، نام و شهرت مؤلف، تاريخ وفات وى، مشخصات اثر، مشخصات ناشر، تاريخ نشر و تعداد جلدها و صفحه‌ها و گزارش مختصرى از محتواى هر كتاب ذكر شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mhafrakhteh
mhafrakhteh
1400/04/02
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ماخذشناسی رجال شیعه

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
ماخذشناسی رجال شیعه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک