رسته‌ها
مکتوب
امتیاز دهید
5 / 4
با 6 رای
نویسنده:
مترجم:
آرش حجازی
امتیاز دهید
5 / 4
با 6 رای
مکتوب، کتابی از نصایح و پند نبوده، بلکه مجموعه‌ای از تجربیات حاصله است. قسمت اعظم آن تشکیل شده از آموزشهای استادم به من در طی یازده سال طولانی.. پائولو کوئیلو

مکتوب که پس از آن دومین مکتوب هم می‌آید، همان‌طور که از گفتار نویسنده در بالا مشخص است، دو مجموعه‌‌‌ ارزشمند هستند از عرفان و جهان بینی پائولو کوئیلو؛ دو مجموعه خواندنی از نوشته‌های کوتاه او، حکایت‌هایی که شنیده، تجربیات شخصی اش از برخورد با آدم‌‌ها و زندگی و ناملایمات و شادی‌های آن و تأملات و نگرش و برداشت هایش از جهان هستی و خلقت آدمی و نهایت کار ما انسان‌ها.
این حکایتها و داستانکهایی که کوئلیو، شیوا، بی‌حاشیه، صاف و پوست کنده و قابل درک برایمان روایت می‌کند، اگرچه هر کدام جدا‌جدا نوشته شده‌اند و در ظاهر ارتباطی با هم ندارند؛ اما در باطن، می‌توان آنها را قصه‌هایی کوتاه و پر مغز خواند که با هم در ارتباط نزدیک و تنگاتنگ هستند و متعالی ساز روح بشری، به نحوی که هر خواننده‌ای می‌تواند به راحتی با آدم‌های آن داستانک‌ها، هم ذات پنداری کند و به یاد تجربیات مشابه خودش بیفتد. کوئیلو نیز در این‌باره می‌گوید: «این کتاب، پندنامه نیست؛ تبادل تجربه است.»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
194
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
hamid
hamid
1400/02/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مکتوب

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
PDF
6 مگابایت
مکتوب
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک