رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
کایرا
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 159 رای
نویسنده:
مترجم:
ژیلا فرهنگی
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 159 رای
✔️کایرا داستانی است از یک عشق مشتعل، بیباک و دلیرانه، عشقی بر علیه بی اعتنایی به روح انسان.

زمان دوره انقلاب روسیه است. محل کشوریست سرشار از ترس، در زدن های شبانه و نانی که بر علیه قحطی پنهان شده، چشمان شبه زده فراریان، جستجوگرانی تسکین دهنده و ستمگر. در کشمکشی تلخ بین تکروها و اشتراک جمعی، سه نفر در جایگاه شکست ناپذیر خودشان نشان شده اند: کایرا، دختر جوانی که میخواهد مهندس شود، لئو یک اعیان زاده و آندره یک کمونیست.
داستانی به شدت مهیج و چشمگیر. آین رند نشان می دهد که کمونیست در عمل چه مفهومی دارد. کایرا داستانی درباره سیاست نیست. بلکه زندگی زنان و مردانی است که زیر پرچم سرخ و شعارها باید برای بقای خود بجنگند. و اینکه انعکاس این شعارها چه تاثیری بر روی روح انسان ها دارد. چه نوع افرادی قادر به بقا هستند و کدامیک از آنها برنده نهایی باقی می مانند.
چه بلایی بر سر آنهایی که مخالفند می آید؟ چه اتفاقی برای آنهایی که تسلیم شده اند می افتد؟ چه کسی برنده این کشاکش است؟ بر عیله دورنمای روشنی از یک انقلاب سیاسی و طغیان های شخصی.
آین رند پیشنهاد جوابی را به این سوال می دهد، که ایجاد چالشی در وجدان مدرن می کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/10/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کایرا

تعداد دیدگاه‌ها:
1
سلام بر شما خانوم. اگر ممکن است، این کتاب را برای من بفرستید. ممنون می‌شوم.
کایرا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک