رسته‌ها

مطالعات نوین بانکی - شماره ۷ - تابستان ۱۳۹۹

مطالعات نوین بانکی - شماره ۷ - تابستان ۱۳۹۹
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
راهنماي تدوين مقالات جهت ارسال به فصلنامه مطالعات نوین بانکی
پژوهشگر گرامی براي جلوگيري از تأخير در داوري و انتشار به موقع مقاله
لطفاً به نكات زير توجه فرماييد
1. مقاله ارسال شده نبايد قبلاً در هيچ نشرية داخلي يا خارجي و يا مجموعه مقالات خارجي چاپ شده باشد. هيئت تحريريه انتظار دارد نويسندگان محترم تا هنگامي که جواب پذيرش از نشريه نرسيده است ، مقاله خود را به نشريه ديگري براي چاپ ارسال نكنند.
2. مقالات فارسي با قلم بی زر فونت شماره 13 و مقالات انگليسي با قلم Times New Roman فونت شماره 12با نرم‌افزار word تهيه شود. مقالات در سایز استاندارد A4 با حاشيه از بالا 6 و پايين 5/6 و راست 5/4 و چپ 5/4 سانتي‌متر تايپ گردد و نهایتاً فواصل بين خطوط به‌ صورت Singl باشد.
3. براي مقالات فارسي ، عنوان مقاله با در نظر گرفتن فواصل بين کلمات نبايد از 60 حرف تجاوز كند و با قلم نازنين سياه 16 تايپ گردد.
4. نقل قول‌ها: نقل به مضمون و مطالب استنتاج شده از منابع و مآخذ ، با حروف نازک و استفاده از نشانه‌گذاري‌هاي مرسوم ، مشخص گردد و نام صاحبان آثار ، تاريخ ، و شماره صفحات منابع ، بلافاصله در ميان پرانتز نوشته شود.
5. مقالات برگرفته از رساله پايان‌نامه دانشجويان با نام استاد راهنما ، مشاوران و دانشجو به صورت توأمان و با مسئوليت استاد راهنما منتشر مي‌شود.
6. چنانچه هزينه هاي تحقيق يا تهيه مقاله از سوي مؤسسه‌اي تأمين مالي شده باشد ، بايد نام مؤسسه در صفحه اول درج شود.
7. مجله حق رد يا قبول و نيز ويراستاري مقالات را براي خود محفوظ مي‌دارد و مقالات مسترد نمي‌گردد. اصل مقالات رد يا انصراف داده شده پس از سه ماه از مجموعه آرشيو مجله خارج خواهد شد و مجله هيچ مسئوليتي در اين زمينه نخواهد داشت.
8. جهت خدمت هرچه بهتر و بیشتر به محققین و پژوهشگران عزیز در صورت نو و جدیدبودن موضوع ، استخراج مقالات از پایان نامه این دسته از عزیزان به صورت کاملاً رایگان انجام می گردد و در این رابطه هیچ هزینه ای از محقق و پژوهشگر اخذ نمی گردد.
9. براي ارسال مقاله یا پایان نامه خویش لازم است نويسنده يا نويسندگان محترم مقاله خویش را به آدرس ایمیل [email protected] ارسال نمایند تا پس از موافقت سردبیر و ارجاع به داوری ، در صورت پذیرش در فصلنامه مذکور چاپ گردد.

فهرست مطالب:
بررسی و شناخت بانكداري الكترونيك در نظام نو 7
مهتاب نظری
بررسی و تحلیلی بر تاریخچه درخشان و کارآمد بانک انصار 21
میثم رضوانیان
بررسی و شناخت نظام بانکی و بانکداری اسلامی 35
دکتــر بهنــام اسـدی
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
52
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
ghanonyar021
ghanonyar021
1400/01/28
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مطالعات نوین بانکی - شماره ۷ - تابستان ۱۳۹۹

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مطالعات نوین بانکی - شماره ۷ - تابستان ۱۳۹۹
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک