رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

گنج دانش: دانستنی هایی برای دانشمندان کوچک

گنج دانش: دانستنی هایی برای دانشمندان کوچک
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
کتاب گنج دانش برای جویندگان دانش کتابی کامل است و ماجرای جدید و هیجان انگیزی از پرسش و پاسخ را دربردارد. می توانید میزان دانش خود را درباره هر موضوعی با پاسخ به سوالاتی که به دقت درجه بندی شده اند، محک بزنید. درجه بندی سوالات بدین گونه است که از پرسشهای بسیار ساده آغاز می شوند و به معماهای بسیار پیچیده می رسند. این پرسشها و پاسخها در زمینه طبیعت، جغرافیا، علوم و اختراعات، تاریخ، ورزش و هنر مطرح شده است. برای یافتن پاسخها می توانید سرنخهایی را که در سوال مطرح شده، در صفحات پربار کتاب دنبال کنید. یا متن را مطالعه کرده، به حافظه خود رجوع کنید و سپس جوابهایتان را با پاسخهای قسمت آخر کتاب کنترل کنید. تصاویر جذاب به همراه اطلاعات جالب، خواننده را مجذوب می کنند. در حقیقت این کتاب کاملا متفاوت با نمونه های دیگر پرسش و پاسخ است.
جنگل‌های بارانی، دایناسورها، موجودات دریایی، گیاه‌خواران آفریقایی، عجایب طبیعی، منظومه شمسی، مصر باستان، المپیک‌های تابستانی و فیلم و تلویزیون از جمله عنوانهای فصلهای کتاب هستند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
09382020796
09382020796
1399/12/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی گنج دانش: دانستنی هایی برای دانشمندان کوچک

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
گنج دانش: دانستنی هایی برای دانشمندان کوچک
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک