رسته‌ها
ری باستان - جلد 1 و 2
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 27 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 27 رای
در ميان آثار به جا مانده از خامه استاد كريمان، هيچ يك ارجمندى و جايگاه ويژه كتاب (رى باستان) را ندارد تا آن جا كه اكثريت مردم درس خوانده و اهل مطالعه، استاد فقيد را به عنوان مؤلف كتاب گران قيمت (رى باستان) مى‌شناسند؛ تحقيق وزين و ارزنده و بى‌همانندى كه معرف سبک كار و شيوه پژوهش و روح متجسس و دقيق اوست و بى‌گمان حاصل روزگاران مديد و طولانى فعالیت‌های علمى آن مرد بزرگ محسوب مى‌شود.
جلد اول كتاب، در بردارنده يك پيش‌گفتار، يك (سرآغاز)، مقدمه‌اى در يك باب و هفده فصل مى‌باشد.
جلد دوم كتاب، افزون بر مقدمه ياد شده، دربردارنده سه باب، ده فصل، يك خاتمه و يك تكمله مى‌باشد.
جلد الحاقى اين كتاب، كه بر اساس گزارش استاد كريمان در بخش پيش‌گفتار آن، دربردارنده تفصيل بحث از اماكن رى باستان است كه در لابه لاى دو جلد كتاب (رى باستان) به ايجاز برگزار شده، پس از پيش گفتار، مقدمه و متنى بالغ بر 180 صفحه در ده بخش ايراد شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
1752
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
sasanpeter1949
sasanpeter1949
1399/12/30
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ری باستان - جلد 1 و 2

تعداد دیدگاه‌ها:
3
کتابی بسیار خوب و ارزنده و رفرنسی مناسب برای پژوهش
واقعا کتاب بینظیر .جامع و ارزشمند و در عین حال جامع برای کسانی که در حوزه پیشینه باستانی شهرها تحقیقاتی میکنند و حتی برای خواندن عمومی در جهت کسب اطلاعات جغرافیای تاریخی شهرها بسیار بسیار مفید می‌باشد .البته این نظر بنده حقیر می‌باشد.
با تشکر فراوان از آقای sasanpeter1949
با سلام.
آیا فایل کتاب ری باستان مشکلی ندارد؟ من تاکنون سه چهار بار تلاش کرده ام اما هر بار در پایان کار، بارگیری کتاب به دلیل ناروشنی قطع شده و ناتمام مانده است و تاکنون نتوانسته ام کتاب را بارگیری کنم. آیا می شود بررسی کنید؟ سپاس.
ری باستان - جلد 1 و 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک