رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
از دیروز تا امروز
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
از دیروز تا امروز مجموعه ای است مشتمل بر مقاله هایی که دکتر سید جعفر شهیدی در سه دهه اخیر نوشته و در نشریه های گوناگون ادبی و فرهنگی چاپ و منتشر شده است.

مقالات کتاب حاضر در سه بخش تنظیم شده است:
بخش اول حاوی سی مقاله در باب تاریخ و فرهنگ اسلامی است و شامل مقاله هایی چون «تفسیر، تفسیر به رای، تاریخ و حدود استفاده از آن»؛ «تفسیر المیزان و جایگاه آن در میان تفسیرهای قرآن»؛ «قرآن صامت از زبان قرآن ناطق» و «صفات شیعیان علی».
سی مقاله بخش دوم درباره زبان و ادبیات است.
بخش سوم به سفرنامه های دکتر شهیدی اختصاص دارد که خواننده ضمن مطالعه سفرنامه ها با اشاره های کوتاه نویسنده به نوعی با قصه ها و افسانه ها و با گستره فرهنگ شفاهی و اعتقادات عامه روبرو می شود.
از دیروز تا امروز شامل دریافتها و به عبارتی کارنامه فکری و تعلقات ذهنی و روحی دکتر شهیدی در سه دهه اخیر است. با در نظر گرفتن موضوعاتی که در این مجموعه در باب تاریخ و فرهنگ اسلامی و زبان و ادبیات گردآوری شده است، خواننده علاوه بر اینکه اطلاعات در خور توجهی در موضوعات فوق می یابد به سهولت در مسیر تحول نثر استاد قرار می گیرد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
sasanpeter1949
sasanpeter1949
1399/11/21
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی از دیروز تا امروز

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
از دیروز تا امروز
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک