رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

بازتاب تمدن های اشکانی ساسانی بر سه پادشاهی در شبه جزیره کره

بازتاب تمدن های اشکانی ساسانی بر سه پادشاهی در شبه جزیره کره
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
م‍ی‍راث‌ و پ‍ی‍ون‍ده‍ای‌ ف‍ره‍ن‍گ‍ی‌ - ق‍وم‍ی‌ ای‍ران‌ ب‍اس‍ت‍ان‌ ب‍ا م‍ردم‌ ک‍ره‌

موضوع کتاب، سعی و کوششی در شناخت بهتر تمدن و روابط فرهنگی و دیگر مناسبات ایران باستان با شرق آسیا، بویژه کره و فلات شبه جزیره کره می‌باشد. هدف از این پژوهش، از یک طرف شناخت بهتر کره و از طرف دیگر، مورد سنجش قرار دادن تاریخ تحولات کره در رابطه با میراث‌های کهن ایران است. این پژوهش حاصل مدتی نسبتا طولانی تحقیقات به هم پیوسته در رابطه با خاوردورشناسی و بخصوص پژوهش‌های مرتبط با شرق آسیا است. نگارنده از سال 1985 تا سال 2001 در ژاپن و کشورهای حوزه جنوب شرقی آسیا اقامت و تحقیقاتی را در دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی آن کشورها به اتمام رسانده است.
کتاب در پنج فصل با این موضوعات تدوین شده است: "نگاهی اجمالی به مبادلات فرهنگی ایران باستان و مهدهای تمدن در چین و ماچین"، "نقش بودیسم ایرانیزه شده در ظهور شکوفایی شاخه مهایانه در چین و کره و ژاپن"، "پیامدهای ورود ایرانیان باستانی به خاور دور و نقش تاثیرات فرهنگی هنری عصرهای اشکانی ساسانی در شبه جزیره کره" و "بازتاب‌هایی از دوره سه پادشاهی کره در ژاپن و انعکاس میراث تمدن ساسانی در شرق آسیا و مافوق خاور دور". کتاب با فهرست منابع، فهرست واژگان کلیدی و مختصری درباره نویسنده و تصاویری چند به پایان می‌رسد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
sasanpeter1949
sasanpeter1949
1399/11/19
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بازتاب تمدن های اشکانی ساسانی بر سه پادشاهی در شبه جزیره کره

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
بازتاب تمدن های اشکانی ساسانی بر سه پادشاهی در شبه جزیره کره
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک