رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
جهان هواپیمایی - جلد 1
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 7 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 7 رای
علاقه و گرایش جوانان به علوم و فنون هواپیمایی در سالهای اخیر، قوسی صعودی را طی کرده است و می کند. این امر منحصر به کشور ما نبوده و در سرتاسر جهان عمومیت دارد و دلیل عمده آن در یک کلمه همانا عظمت و زیبایی تسخیر آسمان توسط بشر و جذابیت رازگونه پرواز می باشد. گسترش و پیشرفت پرشتاب و بارونکردنی دانش هوافضائی، بی شک از فرازهای مهم قرن حاضر است. انسان توانسته است در مدتی کوتاهتر از هشت دهه، در کران تا کران گیتی، بر آسمانهای رفیع بال گشاید و حتی زادبوم خود، کره خاکی را ترک گفته، در فضای لایتناهی پر کشد. حماسه پرواز بشر، حماسه واقعیت بخشیدن به افسانه ای است که طی قرون متمادی، همواره گوشه ای از ذهن خلاق او را به خود مشغول کرده است.
در این مجموعه که جلد یکم آن را در دست دارید، سعی ما بر این بوده است که ترکیب مطلوبی از اطلاعات اساسی هوانوردی، تاریخ هواپیمایی، معرفی انواع هواپیماها و هلیکوپترها، مسائل جالب مربوط به هواپیمایی و پیشرفتهای کنونی دانش هوافضائی پدید آوریم.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
sagaro
sagaro
1400/01/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جهان هواپیمایی - جلد 1

تعداد دیدگاه‌ها:
1
با تشکر از اپلود کننده گرامی. خلی جالب بود.
جهان هواپیمایی - جلد 1
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک