رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بعد از زلزله
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 320 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 320 رای
پس از زلزله ۱۹۹۵ درشهر کوبه ژاپن، موراکامی شش داستان در باره‎ شش شخصیت مختلف نوشت که هر کدام درنقاط مختلفی از جهان زندگی می‌کردند و به ظاهر هیچ ارتباطی با شهر کوبه و زلزله‎ای که در این شهر رخ داد نداشتند. اما زندگی هر یک از آنها تحت تاثیر این زلزله به کلی تغییر کرد. بعد از زلزله، مجموعه داستانی است که به تشریح خشونت پنهان در لایه‌های زیرین جامعهٔ مدرن ژاپن می‌پردازد.

این مجموعه داستان نوشتهٔ یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان حال حاضر دنیاست، داستان های هاروکی موراکامی همیشه جزو محبوب ترین داستان‌هایی بوده‌اند که روایت روان و جذابی دارند.

موضوعات هر کدام از داستان های این کتاب به شرح زیر می باشد:
بشقاب پرنده در کوشیرو: مردی که زنش او را ترک کرده
منظره ای با اتوی چدنی: مردی که عاشق آتش بازی است
تایلند: زنی سی‌سال از عمرش را در نفرت از مردی به سر برده که او را از بچه‌دار شدن محروم کرده است.
قورباغه عظیم توکیو را نجات می دهد: کاتاگیری از سر کار بر می‌گردد و در خانه‌اش با قورباغه عظیم‌الجثه‌ای برخورد می‌کند. قورباغه ادعا می‌کند ماموریت دارد توکیو را از شر کرم غول‌پیکری نجات دهد.
شیرینی عسلی: سه دوست دانشگاهی بعد از سال ها در حال که دو تا از آنها با هم ازدواج کرده بچه دار شده و طلاق گرفته اند و سومی عاشق دختر است.

یکی از ویژگی‌های اصلی این مجموعه داستان این است که یک سری نکات و رمز، این داستان‌ها را به هم پیوند می‌دهد. در واقع برخی منتقدان آمریکایی براین باورند که "بعد زلزله" مجموعه داستان نیست، بلکه یک رمان است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/09/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بعد از زلزله

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
بعد از زلزله
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک