رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
از کوی صوفیان تا حضور عارفان
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
✔️ این کتاب به صورت فصل‌بندی نگارش نشده است؛ اما با بهره‌گیری ازمنابع دست اول و معتبرِفرقه‌های صوفیه به چیستی وعوامل پیدایش تصوّف و تبیین وتحلیل فرقه‌های ذهبیه ونعمت اللهی ومونس علیشاهی و صفی علیشاهی وکوثریه وشمسیه وگنابادی پرداخته و آراء وعقاید آنها وادعای انتسابشان به اهل بیت (ع) را نقد کرده‌اند. نویسنده درباره انگیزه تدوین کتاب گفته است:
«بخت یاری کرد دردِطلبِ، دیدارجمال دلنشین، صاحب جمالی که راه به حضرت دوست برده باشد و بتواند راهبری کند، دامن جان را گرفته، دل برکف کوچه به کوچه ازهر دیاری به جستجوی مقصود پرداختم تا شاید او که قرن‌ها خضر راهش خوانده‌اند را یافته و حلقۀ ارادتش را به گوش کشم بلکه دل به او سپرم، قدم برقدمگاهش گذارم،آنقدر با او وادی طلب را با صدق وصفا بپویم تا به محبوب رسم. به همین منظورهرکجا هرنشانی ازمقصود دادند رفتم، و به هرکس حوالتم کردند دیدم ولی نه از تاک نشان بود ونه ازتاکنشان».
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1399/02/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی از کوی صوفیان تا حضور عارفان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
از کوی صوفیان تا حضور عارفان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک