رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
از چشمه تا دریا
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
«از چشمه تا دریا» مجموعه ای از حکایات زندگی از زندگانی امام هشتم شیعیان، امام علی بن موسی‌الرضا (ع) است که برخی از آنها جنبه تاریخی داشته و برخی با مضامین تربیتی و اخلاقی بیان شده است. بخشی نیز دربردارنده حکایاتی است که گوشه ای از کرامات امام رضا را نشان می دهد.
در این اثر بنای بازنویسی تفصیلی حکایات نبوده است. البته در نقل احادیث، فقط به ترجمه هم اکتفا نشده است؛ بلکه در ضمن حکایات توضیحات مفیدی عرضه شده است که برخی از آنها حاوی دقیق ترین نکات تاریخی است تا افراد مختلف به فراخور نیاز خود از آن بهره مند شوند.
نشانی حکایات و روایات نیز از کتابهای متقن و منابع معتبری بیان شده است که در طول اعصار و قرون، محل رجوع اهل علم و جویندگان معارف دینی بوده است. همچنین از آنجا که پژوهشگران به کتاب شریف بحارالانوار بیش از سایر منابع دسترسی دارند، اگر یک حکایت در چند جلد از این کتاب آمده، نشانی همه آنها بیان شده است تا زمینه بیشتر و بهتری برای پژوهش فراهم آید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1399/06/08

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی از چشمه تا دریا

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
از چشمه تا دریا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک