رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

سنجه انصاف: بررسی برهه ای حساس از تاریخ رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران

سنجه انصاف: بررسی برهه ای حساس از تاریخ رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 5 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 5 رای
"سنجه انصاف" ادامه سلسله خاطرات دوران تصدی وزارت اطلاعات حجت الاسلام محمدی ری شهری است که به دلیل اهمیت خاص آن از نظر نویسنده با عنوانی مستقل و فراتر از چارچوب خاطره نویسی منتشر شده است.
فصل اول کتاب در مورد دیدگاه امام (ره) در مورد آقای منتظری پیش از تصمیم مجلس خبرگان، فصل دوم درباره موضع امام پس از تصمیم خبرگان و فصل سوم درباره مبانی تصمیم امام خمینی(ره) در برکناری آقای منتظری و طرح دیدگاههای وی در این باره و نقد آن فراهم شده است.
نویسنده در این نوشتار به عنوان یک کارشناس مسائل سیاسی و اطلاعاتی می نویسد : با کمال تواضع به کلیه شخصیتهای مهم و موثر توصیه می کنم که در کنار مراقبت از خود مراقبت از یاران و همراهان خویش را فراموش نکنند که خیر دنیا و آخرت آنان و نزدیکان ایشان در این مراقبت نهفته است.
از دیگر عناوین این کتاب می‌توان به بزرگترین اشتباه آقای منتظری، سیاست جدید امام در برخورد با آقای منتظری، کشف جنایات هولناک و ... اشاره کرد که در آن به روایت ماجراهای برهه ای حساس از انقلاب اسلامی پرداخته شده است.
این کتاب در 41 فصل نوشته شده و حاوی پیوست‌ها، فهرست اعلام و فهرست تفصیلی است. بخشی از اسناد وزارت اطلاعات و تصاویر مربوطه از بخش‌های تکمیلی این کتاب است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1399/06/12
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سنجه انصاف: بررسی برهه ای حساس از تاریخ رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سنجه انصاف: بررسی برهه ای حساس از تاریخ رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک