رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بال آفتابی: سه‌گانه خفاش‌ها
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نویسنده:
مترجم:
ملیحه محمدی
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
مجموعه‌ی تریلوژی (سه‌گانه) خفاش‌ها (بال نقره‌ای، بال آفتابی و بال آتشین) به توصیف زندگی توله‌خفاشی ضعیف و مردنی به نام «شید» می‌پردازد که به خوبی می‌اندیشد و با رشادت می‌جنگد و برای زنده ماندن و زندگی کردن در مقابل دشمنانی چون جغدها، انسان‌ها، خفاشان گوشتخوار می‌جنگد و برای ادامه‌ی زندگی مبارزه می کند.
نویسنده علاوه بر توصیف زندگی فیزیکی «شید» با توجه و بهره‌گیری از به عقاید اقوام مختلف انسانی مثل اقوام مایا (سرخ‌پوستان آمریکای جنوبی) نسبت به دنیای پس‌از مرگ به توصیف لحظاتی از زندگی وی را که برای نجات پسرش به دنیای مردگان رفته است، می‌پردازد.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه‌ی داستانی، حضور نگرش نویسنده به رفتار انسان و تکنولوژی انسانی نسبت به تخریب طبیعت و جانوران و انسان‌های فرودست است که به خوبی در این رمان به آن پرداخته شده است.

این مجموعه جایزه‌های جهانی کتاب کریستی، غان نقره‌ای انجمن کتابخانه‌های اونتاریو و جایزه‌ی کتاب سال کودکان انجمن کتابخانه‌ها را دریافت کرده است.
این مجموعه در ایران نیز با عنوان مجموعه‌ی خفاش‌های (کوچولو)، تا کنون ۳ جایزه دریافت کرده‌است.
مجموعه‌ی خفاش‌ها اولین جایزهٔ ایرانی خود با عنوان برگزیده‌ی فصل تابستان سال ۱۳۸۷ ؛ در همان سال اول چاپ از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی دریافت کرد.
مجموعه‌ی فارسی خفاش‌ها، در چهارمین جشنواره‌ی کتاب برتر از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان با عنوان بهترین ترجمه و بهترین کتاب کودک و نوجوان معرفی و قابل تقدیر اعلام شد.
چهارمین دوره‌ی جایزه‌ی ادبی پروین اعتصامی، تریلوژی خفاش‌ها را با عنوان بهترین ترجمه‌ی قابل تقدیر شناخته و معرفی و به دریافت جایزه مفتخر ساخت.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1399/01/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بال آفتابی: سه‌گانه خفاش‌ها

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
بال آفتابی: سه‌گانه خفاش‌ها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک