رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
علوم تجربی سوم راهنمایی - سال 1363
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 16 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 16 رای
علوم تجربی سوم راهنمایی سال ۱۳۶۳
این کتاب از سال ۱۳۶۲ تا ۱۳۸۰ تغییر نکرده است
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Plauhd
Plauhd
1398/12/14
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی علوم تجربی سوم راهنمایی - سال 1363

تعداد دیدگاه‌ها:
10
این که رایگان تیست برادر چرا به دروغ مینویسین رایگان
سلام کسانیکه کتاب های درسی قدیمی از دهه(۱۳۱۰ تا ۱۳۸۰) رو چه به صورت پی دی اف و چه به صورت چاپی دارند به من پیام دهند
لطفاً برای من کتاب حرفه و فن دوره های راهنمایی،علوم‌تجربی،ریاضی ابتدایی و راهنمایی دهه۶۰‌یا۷۰‌روبفرستین‌ممنون میشم
کتاب علوم سوم راهنمایی سال ۷۹ و ۸۰ لطفا...سپاسگذارم
باتشکر از زحمات شما
کتاب فنون ادبی سال ۷۴رو هم بذارید بی زحمت
۲ کتاب علوم اول راهنمایی و سوم راهنمایی را برایتان آپلود کردم انشالله حرفه فن سوم راهنمایی هم که برایتان آپلود کردم به زودی روی سایت قرار گیرد
لطفاً کتاب حرفه و فن دهه۶۰ سالهای ‌اول راهنمایی و دوم و سوم رواگه دارین برام بفرستین ممنون
کتاب هر چند یکی دوسال پس از اینکه من سوم راهنمایی را گذراندم چاپ شده است اما دقیقا محتوایش همان است که من هم خوانده ام به نظرم کتاب خوبی بود البته تنوع رنگی کتاب های امروز را ندارد اما این تنوع به نظرم تا حدی اکنون گیچ کننده شده است یعنی باید طراحان کتاب به طبقه بندی رنگی کتاب اهتمام بیشتری بکنند اینکه ما الان هر رنگی بخواهیم بالفور چاپ می شود دلیل نمی شود که برای طراحی کتاب برنامه ریزی نشود و این به نظرم کار یک گرافیست آشنا با کتب درسی است که این طبقه بندی را بکند . اینکه کتاب ها در هر چند سال عوض شوند خوب است اما اینکه الان به سرعت محتوای کتاب ها را تغییر می دهند به نظرم گسست فرهنگی ببن استفاده کنند گان کتاب و آموزگاران و نسل های مختلف تحصیل کننده ایجاد م یکند . هنوز وقتی محتوای این کتاب را می بینم در دلم اشتیاقی که به تجربه کردن عملی مطالبی که عکسش در کتاب بود در دلم زنده م یشود ان موقع هم ایراد نبود پشتوانه عملی در میان بود و الان هم اکثر مدارس یا بدون ساماندهی لازم این تجربیات عملی را اموزش می دهند یا اینکه در مدارس دولتی اصلا نمی دانند چه وسایل کمک اموزشی دارند و یا اهمیتی اصلا به ان نم یدهند .... چیزهایی که با صرف شدن بودجه بسیار اندک می شود به دانش اموزان برداشت عملی داد بیهوده و بی برنامه هدر می روند .
با سلام و تشکر
کتاب جالبی است و خوب اسکن شده. کلی خاطره از آن کتاب و دبیر زحمت کش و فعالش داریم و گویا همین دیروز بود. با مقتضیات جامعه خودش کتاب خوبی بود. و بزرگترین ایرادش، بروز نشدن بود. در عوض با تغییر محتوای هرساله برای کاسبان کتب کمک درسی درآمد تولید نمی شد و دبیر و دانش آموز راحت بودند.
لطفا کسانی که این کتاب را دانلود میکنند نظر دهند
علوم تجربی سوم راهنمایی - سال 1363
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک