رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
خانواده من و بقیه حیوانات
امتیاز دهید
5 / 0
با 1 رای
نویسنده:
مترجم:
گلی امامی
امتیاز دهید
5 / 0
با 1 رای
جرالد دارل در کتاب خانواده من و بقیه حیوانات، به روایت پنج سال از زندگی زیبا و شیرین خود در جزیره‌ی کورفو یونان، می‌پردازد. داستان‌ها همیشه جذاب‌اند و اگر براساس واقعیت باشد جذابیتش چندین برابر می‌شود.
زمانی که خانواده دارل از اقلیم نمناک و خاکستری انگلستان به ستوه می‌آیند، خانه‌شان را می‌فروشند و راهی جزیره آفتابی کورفو در یونان می‌شوند. دارل در این کتاب تجربه‌ی بی‌نظیر خود و خانواده‌اش با کفش‌دوزک‌ها، عقرب‌ها، لارو حشرات، اختاپوس، خفاش و... را به تصویر می‌کشد. جرالد دارل (Gerald Durrell) نویسنده و طبیعت‌شناس، که در آن زمان هشت سال داشت و پسر بزرگ خانواده بود، خاطرات و مشاهدات کودکی خود را، از طبیعت جزیره آفتابی کورفو در این کتاب می‌نویسد. خاطراتی از حشرات و جانورانی که خانواده دارل، هر روز در‌پی زندگی جدیدشان در جزیره با آن‌ها درگیر بودند. در میان این تجربه‌ها و خاطرات، علاقه فراوان نویسنده به طبیعت و جانوران بسیار مشهود است. کتاب‌های جرالد دارل به خاطر نثر شیوا و طنز پرمایه‌ای که دارد از پر مخاطب‌ترین کتاب‌ها در انگلستان به شمار می‎‌رود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hasanvahidi
hasanvahidi
1398/12/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خانواده من و بقیه حیوانات

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
خانواده من و بقیه حیوانات
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک