رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
جنسیت، اشتغال و اسلام گرایی
امتیاز دهید
5 / 4
با 8 رای
نویسنده:
مترجم:
رویا رستمی
امتیاز دهید
5 / 4
با 8 رای
تحقیقی در نقش اشتغال زنان در جمهوری اسلامی ایران

از مقدمه مترجم:
کتاب حاضر ترجمه ای است از کتاب Women, work & Islamism نوشته دکتر الهه رستمی، استاد دانشگاه مطالعات شرق شناسی و آفریقایی دانشگاه لندن (Soas).
مولف کتاب سالهاست در زمینه مطالعات زنان تحقیق می کند و این کتاب نتیجه ده سال کار مداوم وی است. در خلال کار فصل های ترجمه که با نظارت کامل مولف صورت گرفت، فصل های دیگر نیز اضافه بر متن اصلی برای خوانندگان ایرانی توسط مولف نوشته شد. از این رو فصل های اول و دوم که شامل مطالب تئوریک و همچنین مساله زن و توسعه و تبیین مردسالاری است به ابتدای کتاب اضافه شده است و در آخر کتاب نیز پیش از جمع بندی، مولف لازم دید که فصل هشتم را که شامل توضیح روشهای تحقیق مورد استفاده در این کتاب است نیز به متن اصلی اضافه کند. بدین ترتیب فصل های اول و دوم و هشتم این کتاب اضافه بر متن اصلی برای خوانندگان ایرانی نوشته شده است. شایان ذکر است که در متن انگلیسی منتشر شده، این فصل ها با یکدیگر ادغام شده اند. زیرا از طرفی این مباحث برای خوانندگان انگلیسی به فور در دسترس است و از طرف دیگر آنان بیشتر خواهان آشنایی با مسائل زنان در ایران هستند. امید است که مباحث مفصل تئوریک در این سه فصل که ترجمه آن از نظر خوانندگان می گذرد، مورد استفاده فارسی زبانان قرار گیرد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Ataman
Ataman
1399/01/30
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جنسیت، اشتغال و اسلام گرایی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
جنسیت، اشتغال و اسلام گرایی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک