رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بانوی بزرگ عالم
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 6 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 6 رای
از مقدمه کتاب:
در این کتاب پیامی به راستی مهم وجود دارد که به منزله هشداری جدی به مردم روی زمین است. این پیام همان پیامی است که کودکان در پرتغال، کودکان در یوگسلاوی و تعدادی از مردم در لوبوک و همچنین در ایالات تگزاس آمریکا و برخی نقاط دیگر زمین آن را دریافت کرده اند.
بانوی عالمیان مایل است که مردم جهان بدانند که تغییرات فاحش و اساسی طی 10 سال آینده بر روی زمین ایجاد خواهد شد و می خواهد مردم جهان خود را برای تغییرات آماده سازند. برخی از این پیشگویی ها حتی همین حالا نیز در حال به وقوع پیوستن هستند. بانوی جهان از تغییراتی در سیستم آب و هوایی می دهد که شامل طوفانهای سهمگین، زمین لرزه، انفجارات آتش فشانی و بالاخره چرخش کره زمین بر محور دیگری است.
با این وجود پیام اصلی این کتاب درباره فجایع و رویدادهای تیره و تار نیست، بلکه فقط در جهت اعتبار بخشیدن به پیام واقعی است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1398/11/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بانوی بزرگ عالم

تعداد دیدگاه‌ها:
1
این کتاب ما را به نیایش و رو آوردن به خدا می خواند. این پیام ارزنده و زیبایی است. برای نیایش بایستی از وحی آسمانی پیروی کرد. آیا این کتاب در این زمینه صحبتی می کند. از مترجم و یا کسانی که این کتاب را خوانده اند سپاسگزار خواهم شد که در این باره توضیح بدهند.
بانوی بزرگ عالم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک