رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اصول لیزر
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 10 رای
نویسنده:
مترجم:
اکبر حریری
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 10 رای
ویرایش چهارم کتاب اصول لیزر نه‌تنها بازبینی ویرایش پیشین است، بلکه آنچنان به‌روز شده و گسترش یافته است که اساساً به‌منزلۀ کتابی جدید تلقی می‌شود. ولی، هدف اصلی کتاب که همان توصیف وسیع و منسجم رفتار لیزر در ساده‌ترین سطح و سازگار با فهم فیزیکی صحیح است کاملاً محفوظ مانده است.

این کتاب مجموعۀ مفیدی در زمینۀ نظریۀ لیزر و کاربرد آن برای دانشجویان سال آخر دورۀ کارشناسی یا سال اول کارشناسی ارشد یا کتاب مرجع است که بخوبی سازماندهی شده و خواندن آن ساده است.

این کتاب شامل دوازده فصل با عنوانهای درپی‌آمده است: مفاهیم مقدماتی؛ برهم‌کنش تابش با اتمها و یونها؛ ترازهای انرژی، گذارهای تابشی و غیرتابشی در مولکولها و نیمرساناها؛ پرتو و انتشار موج از محیط اپتیکی؛ تشدیدگرهای اپتیکی انفعالی؛ فرایندهای دمش؛ رفتار لیزر پیوسته‌موج؛ رفتارگذرای لیزر؛ لیزرهای حالت جامد، رزینه‌ای، و نیمرسانا؛ لیزرهای گازی، شیمیایی، الکترون آزاد و پرتو x؛ ویژگیهای باریکه‌های لیزر؛ و تبدیل باریکۀ لیزر: انتشار، تقویت، تبدیل بسامد، تراکم تپ، و انبساط تپ. پیشگفتار ابتدای کتاب و پیوستها، پاسخ به مسائل انتخابی، واژه‌نامه، و نمایۀ پایان کتاب به غنای آن می‌افزاید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
saedqwerty
saedqwerty
1398/10/28

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اصول لیزر

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
اصول لیزر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک