رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.
هندسه دلپذیر
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 19 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 19 رای
کتاب هندسه دلپذیر اثری است که می تواند مورد استفاده استادان، دبیران، دانشجویان و دانش آموزان قرار گیرد. بسیاری از مطالب این کتاب برای دانش آموزان بسیار آموزنده و سودمند است و علاقه و عشق آنان را به هندسه افزایش می دهد. دبیران می توانند از مطالب این کتاب برای دلپذیر ساختن درس خود، یاری جویند.
در بخش اول کتاب با عنوان "هندسه دلها" درباره قدرت تخیل آفرین استادان نقشگر ایرانی در کاشی کاریها، قالی ها و... سخن رفته است. در بخش دوم کتاب، اساس هندسی تعداد زیادی از دستگاه های صنعتی شرح داده شده است. در بخش سوم کتاب، مثالهایی برای طرح و حل مسائل جبر و آنالیز با هندسه ارائه شده است. در بخش چهارم، چند مثال هندسه که از آن نتایج فلسفی مهم و جالب حاصل می شود، مطرح شده است.
نویسنده کتاب، در زمینه جبربول و هندسه تحقیقات متعددی عرضه کرده است و به علاوه تا کنون به طرح چند دستگاه نایل آمده است. از آن میان، طرح یک ماشین حساب آنالوژیک برای حل معادلات جبری است که ضرایب آنها به پارامترهایی بستگی دارد. توفیق نویسنده در طرح چند دستگاه و علاقه وی به هندسه موجب نوشتن کتاب حاضر شده است که قسمت عمده آن "اساس هندسی دستگاه های صنعتی" است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
eastsun
eastsun
1396/02/18
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هندسه دلپذیر

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
هندسه دلپذیر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک