رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
پیک مهر - در جستجوی حقیقت
امتیاز دهید
5 / 5
با 5 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 5 رای
.
تحول به معنای تغییر یا جا بجایی ماهیت یک چیز است. برای نمونه می‌توان گفت تحول، شیوه فعالانه زندگی کردن است که در تضاد با هیچ چیز نیست.
تحول اگرچه ممکن است شرایط زندگی‌تان را تغییر ندهد، اما سبب می‌شود که نگاه شما نسبت به حوادث و انسان‌های پیرامون‌تان عوض شود.
تحول یک فرآیند است و زمانی اتفاق می‌افتد که فرد بدون واسطه و بدون این فکر که راه درست" زندگی کردن چیست، زندگی می‌کنند و در یک جمله "تحول پیامد طبیعی آگاه زندگی کردن است".
امروزه آگاهی و شناخت از زندگی دیگران یک تجربه بزرگ است، و ما می‌آموزیم چگونه باشیم، و نیز پاسخی دقیق به چرایی زندگانی ماست.
کتابی که در دست دارید، خاطرات کوتاه از زندگانی دیگران است. که با سعی و تلاش، تحول را درک کرده و آن‌گونه زیستند که باید می‌زیستند. به آموزه‌های دینی عمل کرده و راه و روش زندگی را سپری نموده‌اند و امروز نگاه زندگانی آن‌ها درس‌های بزرگی است برای ما و تجربه خوبی برای فرزندان‌مان باشد که این‌گونه باشیم.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1392/08/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پیک مهر - در جستجوی حقیقت

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
پیک مهر - در جستجوی حقیقت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک